2012年4月14日 星期六

2012.04 [11日10夜] 山山草草湖湖自駕@奧地利 [Day 6] - Salzburg

我地 Lee 間酒店 o既餐廳 好出名!
係一間傳統奧地利菜餐廳


睇書 講 Lee 間 餐廳係一個石拱洞穴, 成650年歷史!! 佢地保育成一間 餐廳!!~~






我地包早 餐 buffet~
















一定有 包 比你食!





都有好多野食!~ 好多凍食!




d 火腿 生牛肉唔錯!!!




登登~~~ soft boiled egg~~ 我至愛~~~ 就咁order~ 佢會比你!~






卜卜卜~~





軟心~~~~~~ 好好味arrr~~~





都可以 order 其他蛋~~~





食飽飽~~~出發!~~~~ 一出酒店就係 Lee 0條 Shopping 街~





Lee 條 街好得意gar!!~




每間 鋪都有佢自已既 logo 吊左係 鋪頭出面!~





好靚!~~





























行行下見到~~~~ 沖廁所既東東 






人地係 門鈴黎gar!!!!!





wah~~ red bull shop!~






尋晚經過 既 手信鋪頭!~






我地黎到第一站!!~ Mozart 館!~~
係 Mozart 細個 住既地方!~
一睇就知~ 佢係有 $$人la!











hehe~~~Lee 樹 有 wifi!!~

























wah!!!~Mozart 閃石古古力ar!!!!!











佢屋企個 floor plan!







館裡面有介紹左好多Mozart 屋企人!~ List 埋佢地幾時生幾時死!~係邊度出世~係邊度死!~~

見到佢地有好多BB 一出世就死左~或過 1兩歲就死....
Mozart 對上應該有幾個 哥哥姐姐~ 但個個都 養唔大!






Mozart 細個果時 好可愛ar!!!haha!!~
仲好老 積 tim ar!~~








仲有Mozart 個小提琴~







mozart 既譜







mozart 既信


其實有封信係 Mozart 寫比佢老豆~ 問佢老豆 借$$~ 因為 佢爛賭輸$$~ 作曲d 錢都唔夠佢賭~
同埋佢老婆又係大花筒~ 時時去high tea 時時去 luxury resort 度 Spa~
搞到 Mozart 果時狂作曲 賺錢都唔夠佢地 兩個洗!~







Mozart 講過既野! 可惜..... 而家就係因為你 而變得 商業化!












Mozart 彈過既琴







仲有一個超型既三腳琴!













想像下 Mozart 細個果陣 可能 跑過既corridor!! XD







Mozart 除左 作曲之外 仲會作 Opera ~ Lee 個係佢 design 既 stage!






仲有 Opera 既頭飾!








hahaa~~ Mozart 個 假髮!!!~~~







Mozart 屋企 Dinning room!~~~








行完 Mozart Museum~~ 經過 Lee d 小庭園~~~








好得意arr~~~~











裡面仲有餐廳~~~有攤檔!~



























Easter 蛋蛋 柱!~~~~~









周圍行下~~










有檔口bo~~~~











wahh.... 賣咁多 人仔既?....









行到黎 Lee 個 教堂!~









一陣陣既臭味~~~









但好可愛唷~~~~








求其行~~~~ 黎到 Lee 個 後花園~ 應該係有 museum 睇























上到去....原來都係要比 $$$ 入去既 Museum... 所以放棄了~











行番出去~











Lee 個 係 大教堂~~











落雨都同狗仔散步~~ 狗狗好乖ar!~

















d 浮雕 好 3D!





睇下佢個面豬dum 就知laa!!!












入到去 Arm arm 做緊 Mask! 神父唱緊歌!~





個天花板好靚ar!!!!





好大既教堂!~











好靚既天花板!!












因為 出面又落雨又凍!! Lee 度 比較暖~~ 所以我地企左係度成半個鐘!~~ 聽下個神父唱下歌~~~洗滌下我地o既心靈 


行番出去~~~ 就可以見到 Salzburg 山~ 仲有個金球人~~ 




著眼點在 : 佢可以比你坐係度 遮雨!






仲有大大棋比你睇@! 點解唔比你玩???因為比人鎖住晒!~





仲有個市場~賣手信~~





唔知係咪天雨關係.... 個纜車冇開.... 我地冇上去..





搵下搵下~ 終於搵到 Lee 個教堂laa!~ 叫 聖彼得修道院既教堂!
幾難搵!~ 因為 屈左入去!





好有氣勢既門!!!










入到去~~wah左一聲~~~好靚ar!!!~~















































































































出番黎~





行番出去大街~又有個教堂




行番黎 lee 度!~  原來 果個噴水池 係 勁野黎!! 唔知係 最大定最高既噴水池





E? 有 Manner Shop wor!~~ 原來裡面有 cafe gar!!




我地行 Shopping 大街!~ 發現............. 有cosplay 鋪arr!! 





友人 衝左入去 玩~!~
又唔貴 bo! 19 euro 一次~ 有一 張 A4size 相  比番你!





比人影之前 我地狂 影左先!!~ P.S 個店主比我地 狂影






佢裡面有好多道具 gar !!hahhaa!! 

友人玩得好開心!

個店主 仲教 友人 擺pose! 






店主 非常 nice~ 即使我地只係一個人入去 幫襯 !
問到我地係咩野人~ 我地話 香港人~ 佢好興奮 羅佢本 電話簿仔出黎 問我地知唔知 佢個 朋友 既 香港地址 arm 唔arm ~~

玩玩下~ 有5 個男人行埋黎等~ 佢地又玩 cosplay.... 


行番Shopping 大街~~~ 見到有一間 好靚既鋪頭!!~~~






淨係賣超靚既 蛋蛋 吊飾!~ 好colourful 既蛋蛋~~ 有d 挑晒lone 既蛋蛋!~~ 

到黎 超開心arr!~~~






有 聖誕!~











有 halloween














































真係好靚ar!!!~~~






























Hehe~~ 我地係蛋蛋鋪行左成 半個鐘~~~~~  好想買隻ar~~ 但又驚 爛bo!!~ 要成 at least 10euro 一隻.... 爛左心痛又肉痛 la.... 所以冇買番黎..... 














Lee 個唔知點玩gar lei?? 咁似 麻雀既 ?






薩爾斯河~











Mozart 鴨鴨~ 西西皇后鴨鴨~仲有霍夫鴨鴨 






Shopping 大街有 超市ar~ 但唔大law....




Milka 牛牛!!~~ so cute!~





好靚又超貴既 high heel~





番黎 酒店 休一休息先!~





我開始病到死死下!~仲有 d 燒....... d 藥清得 77 88 ........唯有飲下 維他命C 水先!~






頭先買既 Mozart 酒!






司機 發燒~ 所以 同行 友人都 唔敢 搞我~ 叫我 去Zzzzz!~ 
所以 5 點幾番到黎 我就去左 Zzzzzz......

佢地就出左去 行下其他地方 lu!~~

但因為 星期日............ 冇乜鋪頭 開~~ 所以 行左冇耐 就番黎~~~~




我發發地燒!~ Zzz 到 7點幾~ 要去 食下 Dinner 再食 藥~

但今日係 星期日~ d餐廳有d 冇開...~

Reception 姐姐 非常好人咁 介紹 酒店 附近 有一間 highly recommend 既餐廳!~佢話個 view 唔錯! 仲幫我地 book 左位tim!~
比埋地圖我地 教我地點去!

只係行 過對面 街 直行多少少 就見到 Lee 個 咁似 pub 既門口







入到去 ~ 原來係 好似一個 museum 既出入口~







去 counter 問....點上去個 餐廳....counter 果staff話要買 ticket 上去......?!?!

點解 要買 ticket 先上到去 餐廳ar?






仲要唔平.............

齋上 都要 2 euro 一個人.....

果個 staff 話只 買上 去就 ok, 因為 餐廳會 比番張 落黎 ticket 我地.....=.= 多謝bo.,.,. 未入官門先打 八十.....

一場黎到... ai.... 上去laaa






我地 4 個人,...... 1人 2euro....共 HKD80 .... 上去







原來係....lift 黎 






Lee 架 lift 只係 用左 20 秒 就上到去..... 每秒 HKD 4....






上到黎.....一邊係 museum







我地去既係 Restaurant m32





上去






一出去~ 原來我地上左去 個山仔 上面!~~wah~ 可以望到成個 Salzburg!~






都幾靚!~雖然落住雨! 


但我地諗....仲弊!!!! 今餐應該好貴 






轉個彎 就係 Lee 度la! Restaurant m32


成個圖書館咁既?!







入到 去 d decoration 好靚! 都好 grand....

係高級食肆! 因為一定要我地 除褸!  

其他 臺 既客人 係 dress 晒 up 咁黎食 ..... 仲要係 d 一睇就係好有氣質 既有$$$ 人....















我已經病到瘟瘟 done done laaa


我既 Darjeeling tea........







佢地既 rose wine 同beer......


唔記得影 menu......

Set Dinner 要成 65 euro....!!! 超貴!!!!

我地 A La Crete 咁叫!~ 一人一個 main course 算! 一個main course around 27 euro








Lee 個係 屈你 要比 $$ 食既 Chef Special!
唔記得乜黎gar la!~ 都 ok gie!~ 係 似 羊肉!







好 3D 既伴菜!








Lee 個就係 Main course la~ 魚+risotto !~ 幾 鹹下.... d 魚







仲有 Lee 個 牛肉~ ok la... 唔算 非常好食......








最後仲送左 d 古力比我地 .... =.= 但我咳.....唔食得!~!








我地 total 食左 120 euro.......Lee 餐 真係唔抵...... 
仲要唔好食...又細碟...成個 trip 最貴既一餐!!!!


Service 都唔錯! 只係....逼 我 Lee 個 病人 除褸 jie!~



餐廳真係有比番 ticket我地 搭lift 落去地面....








食完我地 由另一個門口走! Lee 個應該係正門!







番黎再睇番 佢地 個website ~ 佢地原來有 set lunch~ 平好多!~ 13.9 euro 一 set!~

http://m32.at/



落番去 museum....













番到酒店 就上網!~ haha!~ 酒店有 wifi ~!











沒有留言:

張貼留言