2012年4月13日 星期五

2012.04 [11日10夜] 山山草草湖湖自駕@奧地利 [Day 5] - Hallstatt - St. Wolfgang - St. Gilgen - Salzburg


第5日!~ 一起身~~~~wah~~~ 仙境ar!!~ 
霧~
雖然陰天~~但好靚~


我地係Hallstatt 最後一個早餐!~~~對住 Lee 個 好 迷既 境!~


都係一樣~~~~Hot Semmel~~~~~~正arr~~~




同埋我地最愛既 原舊牛油!!!!!



Hot 脆 Semmel~~~~~



一邊食~一邊 望個迷一樣既湖!~



食食下~~~~舊牛油就得番咁細舊!!!~~kakka! 真係好好味!



我地 10am check out~~~ 作最後衝次!




黎番 肥皂店~~~~~ 買左d 手信~~~



10am 番到去 check out~~~ 都係迷迷o既湖~~要走laaa~




要走laa!~我會再番黎gar!!~ 下次要 見到 對面既綠樹林




好似露水之果實咁!





番出黎鎮口~~~




霧開始 吞噬左個鎮




望多幾眼 >.<





88 laaa!!!~




出發去下一個目的地!!~ St. Wolfgang!~ 佢話 40mins 車程!~ 我地就用左 1 個鐘~~




渣車上路~~~ 經過 highway 既 超市~~~ 衝入去!~~ 又 shopping laa!! XDD




又見到佢... 今次係hellomimi雪糕蛋糕!!!
仲有 milka 雪糕蛋糕 tim arr!!!
就到我地下一個目的地 St. Wolfgang gar la!!!~! 但...我地過左 GPS 要 TURN RIGHT 既地方!!!~~~ 入左隧道!!!~ 個 GPS 勁叫我地 TURN AROUND WHEN POSSIBLE ..... 黎到 Lee 度我地調頭 番入去隧道... 出番黎 ....原來係要我地轉上山!!!!但............我地去既地方係 ...... 湖黎gar bo... 點解要上山既?! GPS 帶我地 經過 一個單程路既 小山... 經過 Lee 條又窄又彎又 斜到 震既 小 "徑" .......彎唔緊要... 但 真係唔好咁斜 ma... 幾驚係 dead end ar....... 到時都唔知點 用後波上番去 la.... 好彩 !!~ 安全到達!!!!! St. Wolfgang 地標 教堂!!!我地到laa!!! 就咁 周圍 泊 !!~~落車 ~~~ 周圍行下!!!~~



其實好多 鎮頭冇開..... 有民族服arrr!!~ 好貴arr!!!





kakkaa! 似唔似 飄零燕 既小 海蒂 ?? 

要著住佢 上山跑gar  






繼續行 上去!!~



其實因為仲係佢地 既淡季~ 所以好多 鋪頭都冇開 ....... 
佢地成個冬季都唔開.... 5,6個月唔洗做.....? 










上到黎 ~~ 孰口熟面既??!!!




原來 頭先.....我地上左 對面個山頭...........
GPS ..... =.=凸

頭先 turn right 咪係law.... 做乜叫我地上去arrr!!!?

Lee 度咪有個停車場law! 但要比 $$ !~ 





上到黎 就見到~~~wah~~~ 好大既湖arr!!!

Lee 個就係 St. Wolfgang 湖la!!!









對面 都好靚ar!!































頭先就係泊左係果個教堂度ar!!~








我地行番落去~~~




有d 酒店都冇開!











Lee 間賣 木製 鐘gar!!!~~~ >v< 好靚gar! 



仲有 賣 好多 種唔同既 鹽 既 鋪頭!!~ 好多gar 真係!!~ 係度買左手信!!~











香料 同 埋 腸仔店!!!

Lee 間正既!!! 我買左 1 pack 香腸 4 條~~ 唔洗 雪~唔沒 煮~ 一開一切就食得!!~
番黎食左!!!!!!!!wah!!!!!!!!!!!
好味到!!! 鹹鹹既~ 送酒一流!!!





wah~~ 公仔 鋪頭!!!










好多 精靈arr!! 









行到黎Lee 樹~~ 有幾間 手信鋪頭 開左~~ 仲有間 有機麵 同特別香料 鋪頭!~ So funny!~ 有 蕃茄 意大利粉!~有 Wasabi Muster !




行出少少就 可以黎浸下腳 




左邊同右邊 都有餐廳!




我地行番去 教堂 後面~ 就係人人都會去既 景點~




我地 唔執輸!!!會見到 D 乜!?









就係 Lee 個 景la!!~~













最特別既地方 其實係 下面

個 酒店 Jacuzzi!! 好浮誇!!! 係個湖度 邊 浸 邊望湖!!!!









繼續行入去!!






係個教堂既入口~~
我地入左去 望望!~ 




St. Wolfgang church 睇得出 係一個好有錢既 教堂!
同其他 教堂比! 佢真係有d 浮 誇!~ 好多金色既 像柱!! 好靚~!!  

牆上面都 畫左好多 St. Wolfgang 既 事跡!~






出番黎~~~
















兜左一個圈!!~~




對面係間 coffee shop... 冇我地要既 lunch 食!



頭先係 教堂兜出黎既位置!





繼續行下 睇下有冇 野食先!













經過 Lee 間~~~ 賣一支支既 好特別既酒!!!






就係lee d 唔同味既 酒laa!~ 仲有 Gingerbread 味, 蛋味, 焦糖味!~我地買左幾支!!








我地黎番湖邊其中一間餐廳~~叫 Roessl 酒店餐廳食 Lunch!~



其實係 有 Jacuzzi 果間 酒店~~














入到黎 ~~~wah~~~ 湖景!!~正!!







入到黎都有好多人 食緊野!






好靚bo!!~~



















Menu 好似係 法文..........

其實又唔係好貴!














我既................. Darjeeling tea....






佢地就 有酒飲酒...有凍既飲凍野..






我地又叫湖魚laaaa~~~













好user friendly !!!






我地叫左 Lee 個~~ 係牛肉!~ Austrian beef~







即係 炆牛肉~ 都ok la... 係 鞋左 d law...






我地 又叫多左 個 魚~~~~






炸魚 again~ Lee 個幾好味~~~






E?! 開始有陽光bo!!~~


























太陽~~~你~~~出黎la!!!!













我地個 Dessert 叫左 Lee 個!!!hahaha!~ 佢地d staff 介紹既!!~~~hahaha~~~話係 Salzburg 傳統dessert~~~ 

一上台!!~~ 我地 wah —聲!!~~其他台既 人都 望住我地既 dessert!!!







佢係叫 Lee 個名!!!~






個青靚白淨 又怕怕地羞 ~但有 臭狐 既哥哥仔 幫我地分 ~hahaha~~






好正arr!~其實d有 似我地既 疏乎利~






其實有d 甜!~







但 加 埋 Lee 個酸酸地既 sauce~~~ 就 非常正laaaaa~~






kakkaa~ 一人一大份!

















Lee 餐埋單 7xx euro ~ 都 ok la!~ 每人$150-200~





食飽飽~行多陣街






好天laaaa





藍天laaa





我地衝番去教堂後面 睇下個 最後 湖景 !!





多d 藍天就好la..












頭先 果間餐廳~~~~











要走laa!~ 去下一個 目的地!






由 St Wolfgang 渣多半個鐘 就會黎到 Lee 個 叫 St. Gilgen 既地方!~









Gilgen 係 Mozart 個阿媽~ 係 Lee 度既貴族~ 又係佢既出生地!~

所以 Lee 度都叫佢個名!






我地又係周圍泊車!~~

arm arm 有個 旅行團 走~~~












St. Gilgen 係 o係 St. Wolfgang 湖 既北面!~







Lee 個都係 St. Wolfgang 湖黎~~ 好可惜....陰天!






水....好清!!!!

























真係好清!!!




































Lee 三 棵樹 好friend ar!!








睇完湖~ 行入少少 有個公園bo!
































見到 Lee 個~~~ 我地細個 係沙田中央公園玩過 !!!







重拾回憶!~







仲有 得玩 Lee d 搖搖板!!





幾唔負責任 既 舉動?!!!!






玩完繼續行~







到左 Mozart 個 阿媽 住既地方la!













E? 見到d 野bo!!








Mozart 仔仔 arrr!!







做乜頂 痰冠ar 你? 







我地同你一齊!!!!頂!!!!!







隔離係 一間好靚既 住宅!!~







haha!!! 好既黎gar bo







比 HKD10 !!企上去 震!!~nonono~佢地叫 foot relax / foot massage!!








又有 2D 樹arrr~~




由St. Gilgen 過到黎 Salzburg! 只係 半個鐘 ! 





好快~ 就黎到~! Salzburg!~
黎 到Lee 個舊城....堅係好難搵到車位! 
我地兜左 好多個圈! 都泊唔到車! 
個GPS 時時係度嘈~ 我地又 熄左佢!~ 
兜 左成幾個字.....
兜兜下兜左入黎 Lee 個 Salzburg 大學地方!








唔知泊唔泊得呢? 好驚又食牛肉乾ar!!






就咁睇個 牌 應該 唔泊得 耐! 唯有暫時泊一泊! 我地去 酒店 check in 先!






行番出去~ 有 Nescafe University arr!~ 好得意!!~ 好想入去arr!~~ 係一間 Cafe黎gar!








我地由停車既地方行去酒店 check in 先~ 好近~行幾分鐘就到~ 果條街係shopping 行人 專用區~ 只有 permit 既車先入到




好易認!~ 條街有 既鋪頭係有個 logo gie!~

我地Lee 3日兩夜 既酒店 ~ Art Hotel Blaue Gans!!~ 就係 Lee 隻藍鵝!~

Location 幾正!~ 係正 shopping 行人專用區果度!~下落街有野行!~




酒店入口




入口 and reception~
Reception 姐姐係我去Lee 幾間奧地利酒店 最靚同最 friendly! 




我地book 左 兩間房~ 但因為太遲book 得番 1間平d 1間貴d~ 冇計la~~ 

每人around HKD800/night (inclu. breakfast)


Lee 間係平d 果間!~








Lee 間同貴d 果間既分別就係 對住行人專用區~ 會嘈d!






仲有摭tim ar~







好open 既 bathroom!~







咁仲有 馬桶呢?




就係收埋係度~








落番去Reception 問點泊車~ 佢地教左我地 去一個停車場~ 比埋個地圖我地~~~~出發去泊車!~
出番去泊車黎步行街~ 已經 8點幾laa~








d 鋪頭關晒laaaa~~~

Salzburg 就會 諗起 Mozart 出生地~~ 好多 Mozart 仔仔ar~











So cute!





仲比人吊係度!!!










好多鴨arrrr~~~




仲係大波鴨黎tim arr!!!~hahhaa!




wah~~~d 小朋友 民族服好靚arrrrr~~










不過超貴arr!!~成幾千銀一套









真係好可愛!!!









kaka~好似小海蒂 d 衫arrrrr~~







酒店對面就係 Mcdondon~~~~ 好方便!~

我地今晚 Dinner 既地方!










Mcdondon 新野~~~








炸cheese !!!~~ 超正!!!~ 個sause 又係 酸酸地~~




Mc Selection 巨包







又真係唔係好巨bo!!







我既 炸乾 雞 Caesar Salad!!~








仲有 sauce ~






另外 一間房~~ Lee 間 貴d~~~ 大好多!~ 仲對住個 天井位! 超靜!!~







kaka~ 唔好意思~~ 我地亂左d 







Lee 間酒店 都唔錯!~ 只係 冇得係佢樓下泊車~ 其實泊車既地方就係 對面馬路既大山裡面~ 有好多出口!~ 酒店對面馬路都有個出口!~ 都叫方便 la....但要 拖 Gip 過去酒店lor.....
係酒店 比 說泊車$$ 係平d~~





沒有留言:

張貼留言