2012年4月9日 星期一

2012.04 [11日10夜] 山山草草湖湖自駕@奧地利 [Day 1] - Vienna->Graz


Day 1 - London -> Vienna -> Graz

好早既零晨機~ 11:15pm~~ 要先搭12個鐘去 london 轉機~~ 
今次搭 BA....... 因為貪平........






上到機, d 位都幾寬~ 寬過 CX~ 都ok gie~







Lee 個係 Dinner.......牛肉薯蓉~ ma ma 地la.... 我就..只係完成左一半.....







雖然冇haagen Daz~~~ 但佢個甜品好好味ar!!!~正!!!~~~
佢係好英式 既 菠蘿批~ 佢果d 汁 係有 custer 加奶 味~唔係好甜 ~~正!!~ 成個 食左~~~








BA 機.....冇野睇...... d戲 大部分冇字幕~ 只係睇左 兩套全英...... Lee 個時候...就好掛住 CX laa....

BA佢地特登安排英國運動員整左一套教材, 教你係機位坐係度做運動~







我地經過 St. Peterburg~ 應該係~~~







好靚ar~~~~






早晨~~~~~ 我地......既.......早.....餐...
....

係"noodles".......

What is my full english breakfast???!!!!

空姐話比前面d 的人 要晒..................

ai... Lee 個 "Noodles"..... 我只係食左一口就 放棄la.... 佢其實應該係星洲炒米黎......













EEEE????







到laaa~~~ London~~~halo!!










經過 BIG BEN 同 London eye ar!!~~~~






12 個鐘過去~ 我地到左laaaa~~~ 機場仍然咁新淨~








見到 Lee 個 字 笑左~~ 







好~!! 我地要 轉 terminal !~









Flight connection all terminals!~~







好彩 ~唔洗等 就有車~~~





上 shuttle bus~~~


太早冇人~~









都未天光~~~






我地由一個 terminal 到另一個 terminal ...由天黑搭到天光~~~.好似搭左好耐咁~~~









都係 5:42 jar ma....












佢地d logo 真係好鬼 cute 同易明~~~~













我地黎到 另一個 terminal shopping 既地方








有 奧運 shop ar~~~ kekekeee~ 我係度 跌左d $$$~~~~







太早既關系......未開門....我地冇得 shopping.....






Harrods 有開 arrr~~ 好想買arrrrrrr!! 但冇理由咁蠢 要成個 trip 都 羅住ar.....?!








mimi @ harrods..........Lee 個係 個 開始.... 一路....我地都見到 hello mimi 既侵略痕跡.....







E?! 係時候上機laaaa~~~~~~hahhahaa!~
~ Wien~~~ im comming~~~~








waiting room....






好好陽光arr~出面~~







英國天氣 好好~~







登登~~ 我係 奧運shop 既戰利品~~~ London Olympic monopoly~~~~~~







仲有d 幾靚既 postcard~~~







歷屆奧運 poster~ 都幾靚gar~~







都係 歷屆奧運 poster~~ 不過 gag d~~~~







hahhahaha~~ 仲唔係gag 野?!??!








仲有 去旅行一定有既 啤牌!






好靚arrrr~~~~~~~~~~~~~~~~





好係時候上機laaa~~~







上機~~~!!





機上位都唔窄!~~











但.....好鬼兒戲.......haha....







Lee 程 只係 2個半鐘~ 有 refreshment 食~~~






有個 包包食~~~~~~






唔錯!!~~好好味!~~~~





wahh~~~ 窗外風景好靚ar~~~






見到雪山arr~~~







個山同個城市好似好唔 夾咁~~~






好海蜃神樓 feel~~~













Landed~~~ Gus God~~~~ Wien~~~ 好好天arr!!!yeah!!!

Gus God 讀就咁讀~ 係 奧地利學識 人地對你講 Gus God~ 你都要同人講番 Gus God!
意思係 "你好" , 但係有 神 greeting 既 含意!

仲有 Danke~ 多謝咁解~ Danke chiu ~ Thanks so much!~ 

仲有 Guter Morgen = Good Morning~!!

我識既~係得咁多!!!~~~:smile_30::smile_30::smile_30:








Gus God ~~藍天~~~!!







一出到機場....原來 佢地 departure 同 Arrival 係同一個 位!








出去....都係跟 人流去~~~haha~






順利 過 Custom~ 等行李~~~





一出 去 arrival 出面 就係 機場 shopping mall~







11am ..... 都係冇乜人~~~








羅車!! 

Book 左 Avis!~  book 大公司好d!!~d 人話佢 英國 website book 平d !~ 計下計下~ 又係bo!!!
其實我 check 左好耐~ 係出發5日前 book!

我地book 左 自動波! 因為我得 Lee 個 牌!!!~ :smile_30: :smile_30:

Lee 邊自動波貴好多gar!!!!~ around HKD6300 /10 days! 仲未計 租 GPS! 每日 around HKD100....

但我地 3,4 個人 夾 ~ 都ok la!








誰不知.....個 staff 話 一早 decline 左我個 application.....我地 O 左咀........   佢地話因為out of stock laaa!
我地好無奈問.....咁點算arrrr???    

佢地有個 staff 幫我地打電話,,, 話 幫我地睇下 仲有冇其他 公司有車!

最後佢地搵到比我地! 係一間細公司黎gie!~ 所有 insur terms 都一樣! 有 GPS! 係自動波! 收我地 HKD8000........     

我地諗.....肉隨針板上.......個價又差唔多! 殺左佢la!!!!  

最 funny 既係 細公司o係 機場係冇 counter..... 同我地 deal 果個 就係老闆....... 
我地就咁係麥當當 講 terms 同 look card... 真係超似 比人厄咁.......hahha....... :smile_13: :smile_13: :smile_13:


己經辛苦 終於 租到車!!!~

好! 準備!!!! 考完車之後 第一次出國查車~~~~wahhahaha~~ 大家準備好未?!





唔記得左影相~ 我係租車之前 係 tobacco store 買左張 電話 card!~ 14euro!~ 上到網gar!!!~~又可以講電話! 但開左 card 2個鐘 就用唔到la....... 應該係冇 credit.......   




副駕都 準備好laaa!!~







here we go!!!!~~~  由 Wien 落去 Graz 搵 妹妹先~~~~







一出機場 轉個彎 就 上 highway laaa~~











Lee 幅係 比 人 bi 之前 影既!!~ 你睇! 我比個 GPS fake..... 左去行 超車線!!!   




查車風景 好靚~~~ 真係好想擰個頭 去望 :smile_30: ~~~"wah~~~係播!!! 真係好靚bo!!!"










我真係好想望arr!!!!~~~ 












到laaaa~~~成個 車程 兩個半鐘~ ~ 後面就係 妹妹既 dom la~









出面有得泊車booo~~~







20 手 車~~~ wahahhaha~~ 成功泊到!!







今次黎奧地利 主要目的 就係 要我做 courier~ 速遞 d 食物 比妹妹!~
我個 Gip 去過時已經 27kg laaaaa!!!!   

去左妹妹 房 "御" 貨~~~haha~ 就出發!!~4pm!!!



 




妹妹 dom 行出去既 街口~







一行出去就係 電車站~








電車裡面~








要入到車廂裡面 先有 機 禁~~~ 1.9 euro 一程~ 4.9 Euro 24 hours~ 一定要用散銀....




唔夠散銀 ....就買住 一程先la





登登~~黎到Graz 市中心~~~~ 好似 UFO 廣場~~~~~hahaha~~





頭先就係坐 Lee d 電車黎gar laa~~





市中心大街 好多人~ 平日既 4點幾5點鐘!














好靚既花圃仔~~~~~












好靚arrrr~~~





好多花瓣




好多 屈金香~~~~





haha~ 唔洗去 荷蘭laaaaa~~










市中心大街~~













Zaraaaa~~




人車 交往~









妹妹話 Lee 間 Gelato 好平好好味gar!~ 1.1 euro jar~





經過 一 間開左好多年 既糖果鋪~~






好大隻 古力 兔arr~~~





好多復活蛋arrr~




好靚ar~




hahhaa~~ 好可愛~~~ 原來佢係 藥房黎gar!






經過 Cafe Sacher~~~~wahhaha~~入去!!!
Sacher 其實係 Austria 好出名既 酒店!~ 佢地 個cake 好出名!~ 叫 "Sacher Cake"
我上年係 Wien 試過!~ 好 high tea feel 
我好掛 住佢既 蘋果 批!!~~~~ 















個feel 同 wien 果間一樣~








餐牌一樣~








我要既 Green Tea~~~~





妹妹既卡不千奴~~~




友人o既咖啡酒朱古力~~~~





咖啡酒倒入朱古力~~
唔錯ar!~ 有酒味既古力奶~





仲有兩塊古力送~





主角....... Sacher cake, 我就 mama~
睇得到佢係 硬硬地!~ 超古力味!!!!
佢個 cream 超奶.........要一齊食先冇咁 heavy!





Lee 個叫 蒙羅麗沙 ~上面果串野好funny!





登登~~主主角~~~ 我至愛~~~~ Apple pie~~~
但同 Wien 果間 唔同..... Wien 果間好味d~~
其實佢上面係 酥皮! 裡面既蘋果肉片 係爽gar!!~~~ 真係好好味arrr!!~~~~~






仲有 Lee 個 ...... 長腸x2 加 麵包~

個包有來頭gar~ 係 奧地利 主食包~ 佢叫 Semmel ~~~~之後日日都會見到佢~~
Lee 個 Semmel 都硬硬地!~  都唔明.....點 同 長腸一齊食.......





經過lee 間野~ A1 係奧地利一間大型電訊公司~




睇下 4s 幾平?!




Lee 就係 大街中心廣場








好好天ar~~~














好多lee d 小檔




賣糖gar~




好得意ar





對面d d樓好多紋~行過去~~




小街~~~~
















oooo!!!!!!!!!!!Amorino!!!!
~~~ 
佢d 雪糕好好味garrr!!!!! 但 arm arm 食左 cake.....食唔到timm!!





Lee 樹好多人 踩單車!~



















入左 Lee 間 gag tee鋪 ~~~





好得意gar!~ 佢地 d tee~












揀左件 做手信~~~老闆娘好仔細度位





好快就有~




yeah~!!~~ 邪Tee 完成!!!!!~ 手信!!!!yes!!!





俄國餐廳~funny~





黎到 Lee 間野~~
景點黎!!~~~





佢 個 門口 已經有幾百年 歷史~ 佢地個西西皇后都幫襯過~








Lee 度開始 男仔同女仔唔可以一齊行~~ 





個媽媽同 佢個囡囡 練 "單" 車












wah~ 行到上黎~~~~~







都係男仔同女仔唔可以一齊行~







又係一碌野~~






幾靚~~~~






hahaha~~ 見過 隊穿牆 未?? XDDD








wahhahaa~~ 四個白痴!








Lee 度開始 比男仔同女仔一齊行 la~~~ hahaa~~







好好 陽光ar~~






好多地方都 唔知點解 突然會有舊石! 








好靚既小黃~~~






佢地好由咁 散步~






我地又黎 公園laaa~~~  Lee 個係 市立公園~










funny!~ 兩支筷子樹~~~!!






天~~~好靚arr~~~lucky!































好得意既 花~~~ Graz 有好多 Lee d 花~~~






好似火咁~






人地d 狗 待遇好好gar!! 連 比主人 執 C d 袋都 provide 埋!  中國只係 用佢地黎做公仔麵......





仲有 instruction!











hahha~~ 紅葉arrr!!!!!



























Graz o既 細街 真係好窄~ 通常都係 單程路~ 你睇下佢地泊車泊到幾少空位?!






佢地d 街名真係水蛇春咁長!!! 點記arrrr??!!!






Graz d 樓 又唔同其他 城市~ 佢地有好多 好愁既 石像 撐住 d 樓! XDDDD






你睇下佢頂得幾愁幾辛苦?!!!  XDDD







好!!!! shopping!!!! 奧地利 既超市!!! 其中一間叫 Spar!






咖哩 茄汁?????? 個味唔知係點gar lei???






佢地好多 Lee d "吱吱" 膏~~~







wahh~~~~ 好多鬼佬臘腸~~~~~






仲唔係臘腸???!! XD






仲有d 臘腸snack????







仲有金華火腿!!! XDDDD








Kinder 牛奶snack~






仲有好多好 colourful 既 復活雞蛋!







Milka 係奧地利產物~~~ 仲有好多唔同味 crossover!!! Oreo x Milka!~






Lee d 咁似 可樂既~ 係 red bull 個 friend~!









超強咖啡!







Tempo 都係 奧地利 出ga!! 佢地有好多唔同味!! Lee 個係 青檸冰味!!~







hahhaa~~ 主角!! 奧地利 腸!!~ 我地揀聽日既早餐!!!~~







shopping 完出番黎~~~HM bo!!!

















果然 係音樂之都!~








又黎另一間超市 shopping! XDDD Lee 間叫 Billa~






好多唔同色既 梨ar!~







我地由細食到大既 2 寶~~ 有 軟糖 ar!!~








wahahhaha~~ 大過你個頭既 椰菜花!~~~ HKD12.9 jarr!!!~~~







Shop 完出黎 ~黃昏了~~其實都 成 7點幾8點 gar laa!~







成7點幾8點laaa~~ 要去食 dinner laaaa~~~







我地黎到Lee 樹~~ 一間有米芝蓮 既餐廳~Landhaus Keller~ 做我地第一個奧地利 Dinner!!







係食傳統奧地利菜~~





冇乜人! 我地入黎果時有 d 客人 arm arm 走左!!~~ 咁8早 dinner 完?!








地方都好 高級~

我地坐左入房!~







幾高級....?!











餐廳既 logo!














有叮叮???







唔係~ 其實係 牛油!







一黎就比d 包你 先~ 當然 都會計落你張 bill 度laa!~
所以...................... 我地 KO 左佢! 







之後就黎一人一個 Chef special 前菜!!~ Lee 個係硬食既~ 當然都會計落你張 bill 度laa!~!
佢係 羊肉野黎~ 都 ok gie! 









好~ Lee d 就係我地叫 gar la~ Salad 先laa~ d cheese 都唔錯!~






Lee 個好好味~~ 都係前菜~ 係生牛肉!!~~ 正arr!!!







之後就黎個 主角laaa~ 係有個waiter 係你面前煮既!~






佢好努力!~






登登~ 就係Lee 個laa~~~ 叫 Boiled Styrian Beef~ 係The Best and famous rump cut ~ 仲有 d side dish ~薯仔la~

佢地 Boiled Beef 既就好似 炆牛腩咁~








Lee 兩個 係 佢個 source~ 係 點佢食gie~ 右邊就係 蘋果同 horseradish ~~ 酸酸地~又甜甜地~~好味~~ 我成個source 齋食!~~ 正!!!! 








Lee 個 都係 Main dishes~ Grilled Sirloin~ 都 ok ~~~







成張臺都係野ar~~又~~~XDDD







食左成個幾鐘~~~ 出番黎 天黑luu~











天黑~~ 其實都係10點到~ 條街冇乜人lu~~~















行番黎 Lee 個市中心廣場~~~ 有對男人係度談心~~








wahhahaa~~ 我地等佢地走左~~ 冇晒人~~ 衝埋去!!~~

3 個 白痴又黎laaa~~







10點半番到 妹妹 宿舍~ 我地會屈 兩晚蛇~~ 其實唔會比人捉既~ 因為佢都係叫 "hotel"
比左$$ 比間房你~ 唔會 check 你有幾人係裡面~ 加上又 arm arm 佢地放成個 月既 Easter ~宿舍 冇人......連個 office lady (hotel Admin) 都放假 :smile_30:


Lee d 就係我買既野~~~ 買住少少先 laa~~ hehe~ 第一日jar!







Lee 個 pancake 湯 ~係鹹既~ 幾味精~ 但又幾好味bo! 有3 包~ 我係果度飲晒luu~~~






haha~ 腸囝囝 snack~






臘腸 snack~ XDDD







Lee 11 日 都係飲 Lee 個 brand 既水~~~~ 有氣既~~~ 都 ok arr~







aii.... 番到 妹妹宿舍......發現.....我人生第一張既牛肉
乾..........佢 sip 左係 車窗度.......仲好好咁搵個袋入住比我.....Danke law......








佢話 我 泊車 冇入標.......罰21.8euro......a
iii....
因為 Lee 張 bill!~ 我地好努力研究 點樣 泊車唔比人罰!
原來Austria 個個城市 泊車都唔同!
大城市 如 Wien 同 Graz 就有 咪標!~
有d 只係幾歐 只係泊幾個鐘! 仲要係一條街得一個咪標!! 當然只要泊係佢 括住果d 位先得!
泊好車, 要行個咪標 度 入$$ , 佢會嘔張 飛仔出黎!! 之後一定要放係檔風玻璃入面! 因為 個咪標係管一行車~ 警察 唔會知邊 d 入左 邊d 未入!~ 係睇你張飛仔捉你!

有d 藍色地線 只係 residence 先可以泊!

其他小城市 / 村仔地方 係冇 Lee d 咪標, 但佢有個 牌 寫住 Lee 度可以泊幾耐!~ 只要你有 紙同筆 寫低你 既落車時間就得la! 小城市 / 村仔地方 少車d ~ 所以 都冇話 要你比$ 泊車! 通常都係比你泊 30min ~ 1 個鐘 唔洗$$$








收到張bill...裡面 bank statement 叫你去指定 銀行 比 $$$$!! 間銀行係叫 Bawag!! :smile_30: 霸王!!!


好多地方都有! 佢會收你 幾歐既手績費 ............ ............

如果你如期交 罰款, 租車公司 唔會理你!~





仲有 封信比我 tim.....





沒有留言:

張貼留言