2012年4月12日 星期四

2012.04 [11日10夜] 山山草草湖湖自駕@奧地利 [Day 4] - Hallstatt / Gosausee

第4日laaa!!~ 一起身~~~~望出去~~~又一心曠神怡!!!!





雖然睇黎麻麻地好天..... 但都好似一幅畫咁!!
















晏少少~~~見陽光laaaa~~~








唔記得影~~~ 另一間房係include 埋 shower ! 好奇怪既 in-room shower!








快d 好陽光la!








露台




















準備好 ~~~等 屋主 羅早餐黎~~~~~
















到laaaaaa~~~~ 好.......







多 Semmel arrr!!!!!! 









對住個陰陰天既湖 食早餐!














唔好睇 Lee d Semmel 好似好 硬咁!~ 屋主 已經 焗好~~好熱~~好脆!!!!~~









請留意 舊牛油@@!!







佢最後 只係 剩低 Lee 個 size!!~ 我地 食左成舊牛油!!!!!

因為佢真係好好好好好好味!! 好香!!! 


用黎 茶Lee d Hot semmel 一流!!!! 我而家仲好掛住佢arrrrr:smile_o06:






食飽飽~~











繼續 尋晚未完既 大富翁!






yeah!!~ 我地玩大富翁既位置!~






玩完!!!~ 出發!!!


屋主話今日 朝早會 陰陰天!~ 下午有可能會落雨.............
所以有咩活動就快d 出左去先!!~~ 
屋主好好人!~ 佢知我地渣車~佢介紹左 幾個行程比我地~~ 一係環住個 Hallstatt 周邊鎮仔玩~ 一係就去 另一個最近o既湖區~
我地今日 就揀左 去 另一個最近o既湖區 







出發!!!!
我地 趕快出發去 目的地!!!




































2D Again~~~~



















行番出黎 鎮口~~~




haha~ 佢地一早又 開工laaa!!~




隻 yuen 食緊蘋果!~






堅係食!!~




問題黎la!~ 時時見既 都係 Yuen + Yeung!~ 點解 Lee 兩隻都係 Yuen 黎既????













d 水真係好清!!!~






鎮口果間 超市!~~~ 唔似lei???






入去 入d 貨去野餐!~~~~ 啤酒? 當然要laa!~







開住GPS 黎到Lee 度 Gosau 區 la~~~~ 好快~ 渣 20~30min 到gar la!

我地今日 第一個景點就係去 Gosausee 高薩湖~








一見到 綠色既 INFO中心~~~ kakka~ 立刻泊車 行入去






問路la~~因為 我地冇 Gosausee 高薩湖 既 地址!~


個staff 都勁sell Lee 個湖好靚 .....=-=



















好~ 羅左地圖!~ 出發!!~


個 staff 好nice~ 比左個 湖邊 餐廳 地址我地~


但個 GPS..... 唔知點解 勁話我地錯 方向! ......

所以我地決定...... SHUT IT UP!!! haha!


我地靠睇地圖渣過去~~







冇難度!~ 到laaa~~~

係 Lee 間 餐廳 名!~

點解 有人除雪鞋既???















遠望.... 有雪既.....?






wah...... 雪山arrr..............................






仲未溶雪














Lee 個..........就係 好靚既湖!!:smile_13::smile_13::smile_13:







因為仲係 冬天尾既關系.....個湖仲係乾緊....D 雪未溶晒落湖度








但都ok gie~ 但冇Hallstatt 咁靚 jie~:smile_13::smile_13::smile_13: 都幾齋! 其實!







好多雪ar!






好多雪ar!






d 人原來 係 吊自已上山 ~ 滑落黎!









都要到此一遊gar ma!~



到此一遊~!!~








Lee 度都有~~haha~~ 冇expect 黎Austria 可以見到雪!








Lee 度有纜車 上山! 吊一吊 上去 成 16euro 一程....

可以 上去滑雪 ~ 或者上去 行山!

來回要成 3舊水....唔洗laaaa









好!!!~ 一場黎到! 冇理由 唔健行下gar ma!!






Lee 度 有一條健行徑!











圍住個湖行~











欣賞湖景!











其實都有個問題~ d 人真係可以 咁斜都 sir 到落黎?!


















如果春天! 應該會好靚!!
























D 水 好清GAR!!~其實!































































斜斜聖誕樹~~~












行下~~~ 係 健行徑 發現 大自然奧秘! 但好 SCARY.....










青蛙卵arrrrrr................
........












d人會唔會sir 左落 水度gar....???
















佢地話 Lee 度 d空氣 清新~ 所以有 Lee d 心形地衣!~











其實都幾靚arr!~











好似水墨畫咁!











我地行左 30mins~~ 就行番 轉頭 laa~~~










好凍ar~~好凍arr!!!~~ 要走laaaaa!!!






渣車番Gosau 鎮~ Information 對面~~~kaka!~ 我地發現~~ 我地下一個目標!!!!!






kakaka~~就係Lee 度~~~~ 唔知乜黎呢???係成個鎮最高既位置!!~~~

我地一於行上去!!!!! 反正有時間!~







經過好多草~~草






同草~~~~






經過Lee 樹.........超臭!!!!!






可能我地太嘈~~~ 佢出黎 怒 睥我地 






E?? 有個七彩 Sir 滑梯!






原來係 酒店 (or 幼稚園) 既 playground!~






繼續行~~~~~

















好似小學雞去 旅行咁~

















休息下先~




























































果邊有間教堂ar!!~行上去























就到laaaa~





到laaa~








入到去~ 原來係人地 d 墓地~











同 巴黎果d 好唔同!~ 冇咁浮誇!


























就行到la!!!! 



我地已經行左 成個45mins!











就係Lee 度上!~








kakka~~唔曉睇!!!~~~




好斜既樓梯!~~~






好高ar!~









高過d 吊機!!!!









又係可以就咁 Hea 係度既地方






其實d 樓梯都幾 難行gar! 因為好細!












就到laaa!!!!~



好funny!! 有個閘 既???~~



wah~~Lee 度應該係成個鎮最高既地方aa!!~



原來係教堂黎gar!










好似荒廢左咁!



d 門.......好舊









但入到去又ok 乾淨gar bo!





有d 字~~







唔知講乜既呢?




應該係勁野黎!~ 有 射燈 射住個教堂gar!





我地原本係想上黎 係草地野餐@!~~ 仲帶左個野餐布!~
可惜.........個地下...
......好多好似牛屎既野......我地冇坐落去
...





好彩教堂出面有得坐!



yeah!~ 開party!!!~~~ 西柚氣酒~~~





lemon氣酒~~~~ 











yeah!~~~~~ 慶祝我地 到左 Gosau 鎮既 最高既 教堂!!~!!~~




cheerss~~




開餐!!!!!!!!!!~~~~~好好味!~~比香港
粟米筒 更濃味!




Pizza味波波~ 同我地既芝士波波 差唔多! 係鹹左d 




Cheers~~~~~~~~~












到此一遊!~ Yeah!~~




wahhahhahaha~~~ 我地又玩野~~



佢地做緊乜??




yosh!!!!:smile_30:




Yeah!













到Lee 個傻gar la!




































玩到成身汗!!~~~~ ~~hahaha~~~





野完餐~落番黎~~~經過人地個小童遊樂場 後花園~









E? 又有教堂bo!!












到la!!~







入去!












望落去係一個好普通既教堂~~

















但佢好warm~~ 有好多 住係Gosau 鎮既人 d decoration ~






一個既 cushion~ 好 有 屋企 feel~~







一個既 cushion~ 好似係一個老婆婆繡出黎咁~















仲有d 小朋友 畫既 colourful 石頭~~~







幾虐誠






人地既幼稚園ar!~ 可惜冇雞仔inside










好多木ar!!!~





佢地係有分乾木同濕木

燒出黎既效果唔同





Lee d 似係 乾木bo






Lee d 似係 濕木 laa~~





年輪arrrrrr









Pinocchio hereeee~~~~~










so scary..... 人頭! 

原來 Lee 度有 Sauna !!






snoppy~




我地走之前行左去 人地既 超市~~~~



比起 Hallstatt 果間好多好多野睇bo!!!





又有佢..........




我地番去泊車位果時又見到貓仔周圍走laaa~



佢仲好 friendly tim ar!~





幾快玩到佢反肚?!















玩到我地唔想走ar!





我地玩 貓果時 有對 奧地利 o靚仔 等等下車 (我地估) 行過黎 "瞭"我地....
應該咁講... 佢地過黎挑我地機

佢地首先用德文笑淫淫地同我地講野!~ 我地當然彩佢地都傻la~~ 一於 唔理佢地~ 佢地 企係我地前面non-stop 咁向住我地 講德文.....我地當然 冇上車住la! 點知佢地會唔會跟我地上車gar!?

佢地見我地冇反應又講d 佢唔明既廣東話就 轉channel 講英文la! 都係果d la ! 問候下你屋企人呀果d law!~ 我地繼續講廣東粗口對答~ 佢地又好有耐性咁問候bo ! 佢地以為我地應該唔識聽佢地 up乜!勁笑....好似好好玩gum! 咁 arm 有對修女行過 ~ 佢地 又走過去 問候 (我地估) 人地修女.....d 修女又好有耐性咁好似叫佢地乖d 咁 (都係我地估)....

我地終於可以上車la!




由Gosau 渣番去 Hallstatt~ 佢話只係 15mins.... 我地用左 30 mins....~~hahaha~ 唔係開 140 ma!! 







返番 Hallstatt la~~~~
 







行番Apartment 卸貨~









開始行下 Hallstatt d 鋪頭~~ (雖然唔多...........)
 
好陰天ar!!~~ 應該會落雨la!



















唯一一間賣 Soap 既!~~~ 好多好多肥皂arrrrrr~~~









好香arr!!~~










真係好多好得意既肥皂~~~












仲有好靚既 肥皂!!!~~~~~










好真ar!! 買左真係唔捨得用ar!

















行到4點幾5點.....鋪頭都差唔多收luu!!~

番 Apartment 玩大富翁 again!










kakaka~~~ 好好味既 蕃茄味~~~~~香港幾時有ar?










玩到落雨laa~~~ 但都好靚~~~~~

















唔係好大雨~






























是日dinner~~~ 焗芝士薯仔 again!~~ 超好味!










Lee 個應該係佢地 d 地道野!~ 煙肉包住裡面係牛肉+香草 !~~ 好鹹.................... 但 ok gie!










今日食 津白~~










Lee 個 係豆 湯!!~~~ 好好飲!!!!!!!!!!正ar!!










今日既戰績~~~~ Rice x Milka!










疑似蛔蟲湯!~










zi 出黎 既 bubble gum!










珍寶珠 裡面係 bubble gum!~










係肥皂店買 既 Salt Mask~~~~












超香既 Tempo!!~~ 蛋花味!!~ 唔同我地既 茉莉香味! Lee 包香 幾倍!









沒有留言:

張貼留言