2012年4月8日 星期日

2012.04 [11日10夜] 山山草草湖湖自駕@奧地利 [序]


今次係我第二次去歐洲~~吸取上次11日遊 4個唔同國家地方!~~


真係有d趕! 仲要係暑假…貴爆!!

今次決定只係遊一個國家!!~ 揀左奧地利!~~ 黎個 “環島”

自駕遊!~
其實奧地利比人既感覺好係都係得山山山水水水湖湖湖樹樹樹…ar!


仲有音樂同莫札特!! 冇錯!! 但仲有好多野玩/睇~ 上年只係去維也納…真係有d 悶,

但今次 “環島”

遊完 , 其實覺得其他奧地利地方比想象中好好多! 一d 都唔悶!


都幾好玩tim! 總結: 奧地利係一個好地方!


成個行程都係11日!! 9/4/2012 – 20/4/2012
人數: 基本係 3個! 之後 4 個! 之後 5 個! ! 之後得番3 個



我地今次搭 BA 機先去 London! 之後 transit 等兩個鐘…再飛去維也納 Wien!
Total 由香港去維也納用左…差唔多17 hours…… 真係有d長!
機票連tax : 7777 HKD/ head
都ok! 可以儲 Asiamiles!


如果早d book, 可以有 Finair 揀~ 15 hours only…仲平d 6xxx HKD






其實由10-11月去到第二年既4月中都係奧地利既冬季4月份日頭溫度大概係 around 7,8,9 度左右!都唔叫好凍入夜當然會凍dd la~ around 2~3~但我撞arm有幾日落雨真係堅凍!


 d 衫以長袖 + 雪褸為主!~






奧地利有乜好食
d腸仔真係唔錯!~ 好多款腸仔你揀~仲有d係超長腸!
今次食左幾餐傳統奧地利菜~佢地都係以牛肉為主仲有炸湖魚都唔差gar!
貴就唔係好貴我地 4個人通常share2main + 2~3個前菜 ~每人 around HKD 150-200, okar! 


係有一餐比個酒店reception坤左去一個富貴遊客/當地富貴人先會去既地方又唔係好食又貴到爆………… d分享下!


仲有~我地識左 Semmel ~ haha~其實佢係奧地利餐包餐餐都會見到佢奧地利牛油茶上去 Hot Semmel~真係一絕!!!!!! 奧地利d牛油真係超香!!好好味gar!!!!
可惜帶唔到番黎香港……


我地都有book d Apartment ~貪佢有廚房 ! 我地早餐晚餐唔洗愁la!
我地好鐘意去佢地 d 超市發掘下佢地有咩野得意野!~ haha! 又真係有幾多得意野我地買左d黎試~~~ 就好似蛔蟲既蛔蟲湯 (我地作個名比佢

仲買左乜野?dpost!! 


其實d甜品都幾特別我上年黎過試佢地既蘋果批真係零舍不同!!!!

佢地個蘋果批係酥皮外層~裡面係一片片好爽既蘋果肉!! arr!!!

仲有試左一個佢地話係超巨傳統甜品!
好似太平館既巨型疏乎里咁!!!~ 兩個人係一定食唔晒既!!   








其實奧地利主要城市 d酒店都唔係好貴當然唔可以同 hostel個價比la!
我地住得最貴果間係 oLinz既酒店已經係 Linz最好 …係果度都叫貴既酒店都係一個人 900HKD晚包早餐 buffet
我地都有租 Apartment~廚房我地去世界文化遺 Hallstatt
Apartment每人 HKD 300一晚
包早餐~ Apartment 仲要係對住湖景ar!!!


我地要住 102晚可以去我妹妹間 Hostel度訓唔洗 $$~灘番10晚計平均每人每晚 around HKD500






今次係自駕不過我地只係 citycity之間先揸車內就搭公共交通工具為市真係幾難泊車!
今次自駕完之後真係上左癮 ~真係幾方便唔洗理火車時間自由好多!~
又可以隨時加個地方去都得!!


因為今次係第一次出國自駕, 準備左好長時間奧地利係左軑既同中國一樣
又知道佢地租車要注意d,要知道佢地既道路交通規則佢地德文交通標誌係咩野意思 plan好條路點行
我出發之前 print晒出黎超厚!!!


 highway行車要留意 3線行車同兩線行車既分別! 3線行車最右邊係比慢車行 e.g. 大貨車/如果你想行 80km/h以下就行最右邊!!! 3線行車中間線係比中型細到車行好少有大貨車行中線速度要行around 100km/h 以上! 3線行車最左線係比人超車既所以唔可以一直行住 Lee 條線除非你係一直行最少200 km/h la!!  如果唔係會比後面 d  bi 所以highway 3線行車多數我都係行中線如果後面 d 車追到上黎佢地會行最左線超你車佢地唔會 bi 你既!~ 所以唔洗驚!!我通常行120~140km/h(當然會留意有d路段既速度要慢d la!)… 果邊d人個個都行160-200 law!


兩線行車就係右邊線係普通行車~左邊係超車

總之highway 最左係用黎超車la!! 


Highway除左有油站餐廳仲有好多休息既地方 d就咁比個位你泊埋一邊~ d 地方有個站頭比你去下 toilet ~仲有 d有埋free wifi比你 tim! 唔錯gar! 


雖然有GPS! 但睇路牌都有用gar! 有時真係比GPS fakegar! 我第一次上 highway! 佢話要一上就 “stay left, keepleft, keep left!” 咁我咪真係 keep left law! 點知……後面d Bi因為我入左 highway最左邊……即係比人超車既地方…… 


所以我一路揸車都有路牌!~ 佢地d路牌雖然係有d係德文~但只要你準備好~都冇難度!~我只係去左Wiki搵資料~都夠用


Plan路程果時我係同 Google Map viamichelin.com ~ print好晒d路出黎~! 所以成疊野……我就覺得viamichelin.com比較好~因為佢連 d路牌都show埋出黎~ GPS都有 d係跟viamichelin.com!
GoogleMap viamichelin.com d estimate時間係好準!~ 真係唔錯!!


左軑車可能對一d時時係香港揸車既人比較難~!因為佢地已經習慣左右軑車睇位唔同左軑但對於我 Lee d好少揸車既人黎講又 ok bo! 完全冇問題!係頭一個鐘有 d唔慣~但好快就上左手!~ 係回旋處睇位睇錯邊左邊架車停左一停 bi左我一野!~
之後就醒水la! Haha!


市區泊車真係好有難度所以我大部分都係 book有停車場既hotel! 佢係有咪標既街位泊但經常 full! 要搵真係唔易尤其是維也納
就算比你見到個空位都好有可能入左去出唔番黎因為佢地真係 pat pat咁泊唔怪得咁多人揸超細車
不過佢地 Parking又真係幾貴我試過泊車場 35euro /24 hours…貴到癲ar!

其實奧地利人揸車都幾有禮貌~唔會時時 bi!唔同亂咁cut!~


公交方面除左維也納有地鐵之外其他都係得電車 /巴士 only! 電車都幾方便~係有 24/48以上既pass ~係上車先買既~~都幾方便



安全
我個人覺得奧地利好安全
! At least我少見到黑人眼金金咁望住你~羅部iphone出黎唔會猴住你咁!~


Budget
Airtix                     7700
Hotel(10 night)    5000
CarRental            2000/head (total:8000)
Fuel                      425 (total: 1700)
Parking                250 (total: 1000)

Cash                     5000
Total                      20375



!! 出發!!



沒有留言:

張貼留言