2012年4月16日 星期一

2012.04 [11日10夜] 山山草草湖湖自駕@奧地利 [Day 8] - Linz


一起身~~一望出面~~~ 好開心arr!!~好好陽光arrr!!!!~~



iphone apps 天氣預測冇錯!~ ~ 落左貢多日!!~今日終於 好天larrr!!~









"good ta more gan"!!!!! 好好天arr!!







落去 lobby 餐廳 食 早餐 buffet!~ 好多野食!!~~






都唔錯ar!~~~






餐廳好開揚!~~~







仲可以見到 大教 堂!










食飽飽 就出發!~~~ 我地既 時尚 酒店!~~






酒店 隔離係 meeting building~ 再隔離就係 酒店o既高級 餐廳~









好靚arrr~~~個天!!~






可以清楚見到 大教堂 d 紋理~






好有氣勢!!~


































入去!!~~







比尋日 光好多!!~~




































d 陽光 射落黎~ 好靚arr!~










































































要繼續好天arrrr!!!








經過 Lee 間 賣 得意 意粉 同香料既地方!







有幾得意?? 睇下~~~ 好奇怪arr!~~haha!~

但唔平.....


我都買左正野!!~~~hahhaa!








小街 花鋪~~~








行番黎 大街.... 只不過係 ...... 一個街口 jie.... 我d 藍天白雲呢???!








hahah~~ Salzburg 係大大版~~ Linz lee 個係大版~~ 佢地堅係玩!~








又係黎 Lee 個 廣場~~







又係 Lee 個藝術品~~







又係 Lee 碌柱!






碌柱有好多 野鴿!






我地繼續直行~~ 望番後面~~wah.... d 黑雲跟住我地..............






hahaha~見到 藥房 有 中國畫!~~~但 睇真d~ d 畫係倒轉左!!!~








我地過對面~




wahh~~ Lee 條就係多惱河laaaa~~~仲有個船上餐廳tim ar!~






經過多惱河l~~






我地行過 條橋 去對面~!~















行行下~~見到~~






對面山頭好似有個城堡worrrr~~~hahaha!
~~ 

我地好好奇~~想上去 睇下!~~又黎??!!~ hahaha~~ 好彩 同行既友人 阻止我地!~~~ 


今次真係要渣車上去先得laaa~










黎到對面既 Art Electronica Museum laaaa~~~





望到對面既雲.........灰左





你灰我又灰~~ 我既 藍天呢????






入去 Art Electronica museum la~





Lee 間野好特別gar!~ 睇個 門口就開始 feel 到laa~








入到去 Ars and Electronica ~~wah~~~ 好得意arr!!~~



Lee 個museum 係結合 high tech 野同 Arts 擺埋一齊!!










Lee d stickers 係 唔洗$$ gar ~~~~ 任玩!~~ 任貼!~成個 museum 都貼得!!~ 佢地唔會 剷走既!~~









好多地方都係~~








Lee 個就係 買飛位!~~



















d sticker 好得意!~













d sticker 整到成個museum 都好 funny!~













開始玩laaa!~test ur strength!








一共有 3 層玩~~ 仲有加埋 地庫 ~ 有 5 層gar!








d logo 好 funny!!~ 好似 astroboy!~~~








hahaha~~ so cute~~~




























成個 museum 既 版圖!~
















佢地 係將 Art 同 科技 擺埋一齊~~~ 靚得黎又有教育意義~








好靚arr~~~ 其實係 轉轉轉~~ 之後d 野走圍走!~














Lee 個 係用小火車 行走既光 + d 廢物 既影黎做一個城市出黎
































我地黎到一個 粒子實驗室~Lee 個哥哥 其實係坐左係門口~

之後見我地入左黎~~ 就捉住我地 講解粒子理論!~








仲用 d 實驗 黎解釋 tim!~








佢身上好多 紋身worrr~~~







講左成 15-20mins! 好有心機! 仲問我地有冇問題...問佢...






買飛大堂係有部機 比你影 sticker~~~ 仲係好多人!~ 唔去玩住








成班小學雞 一堆堆去玩~~








Lee 個超好玩!~~ 係要我地4 個人一人一隻手  羅住一邊~ 之後你掂 對方 , 佢就 會有 唔同既 聲出黎~ 教你地 人係可以通電gar!~ 


我地玩到 勁打對方!~~ hahaa!~~ 個野 勁嚮!!!~~ 








齊齊羅住 鏡














係用d 鐘反射番d 光~ 整左個 "動" 字!!~ 冇錯!~係中文字!!~~








黎到 Lee 度~~~ 可以 玩畫畫~~~kakkaa~~


















畫完 個人仔 個樣就係你 黎gar la~~~













Lee 個 超得意!!~~~ 係比你 feel 下 動物 條尾 既作用!!~~








冇錯!!~~ 條尾係自已識 調節你個 movement 而作出balance 番 你 既








佢曉郁garr!!~so funny!!!


仲唔會令你咁易 PK!!!







好好玩!!!kakkakaaa!







我地時時做d 就黎 跌既動作!!~ 都唔會跌bo!~







玩到成身汗!!! haha!~


到 Bio Lab laa~ 好多 colorful 既生物...





















黎到 bio lab 點少有 關於人!!~~


Lee 個就係 比你 睇下你個 眼裡面既 盲點~








後面果d 就係你上,上上, 上上上......一手 等等 既盲點!










我既瞳孔!










再睇入d~~~~ 我既 盲點arrr!!~~







佢會影左出黎~~~ 可以 入你既 email ~~~ 佢會 email 番你個 眼球盲點比你!!~







又黎玩另一樣野laa~~~ Lee 個都係一人玩既~~







就係要 帶起佢







好係 Jack Sparrow arr







玩乜??!!







hahhaha~~brain..... washing!!~













開始laaa~ 佢 staff 會 幫我帶上 個頭套



一路帶~ 一路講解~~ 好nice~~~

我地又時時 講笑話 "brain washing !  brain washing ! !!!~"! "I must speak german only after testing! "















done!!~



之後..... 就.... 電線頭+gel....








要整6 個唔同地方!

[img] 
[/img]




d gel.... 係電導體...







成個頭 set 好la....








好... 要做 calibration.......佢要我 好靜....好靜....唔好郁個頭....同 要 focus.... 要等d 線 要平行晒 先 ok







focus focus..... focus.... 唔好諗邪野~~~ 唔好諗邪野~~~ 唔好諗邪野~~~~







aiya~~~ 邪左tim!! 








邪得好厲害 gum bo!






e~~~ 差唔多 la bo!!~



focus 左 好耐 終於都 好係得得地~~ 就開始做 testing laaaa~~~就係要我望住d 字~ 勁諗住個字 ~ 之後就會 係個 screen 表示出黎gar la~~ 可惜.....搞黎搞去都搞唔到!~出到一d 出唔到一d!










又要 由頭黎 calibrate 過....... 都係梗係有一線 邪 左!~ cal 唔到......






搵多個人過黎 都 搞唔掂...... 成個鐘la... 差唔多

我成個頭都係d gel.....  又cal 唔到.....都係話 我有個 area 冇反應!

d友人同佢地講 " it's not your fault! just because she doesn't have this part in her brain!! thanks for proving us why she is so stupid!"...... 



最後我 放棄左!....



佢地超唔好意思!~ 我地話 我地會再黎!!!~







過隔離房~~ 又有得畫野~~~ 今次係畫 對稱圖~~ 之後變 3D~






再用 Lee 個 機~













完成!!~~~~ cut 左我個 3D 出黎la!








好!! 部貼紙機冇人laa~~ 可以玩!!~~






我既 sticker~













搵番妹妹 上個月黎 Lee 度 果時 整果個~~~~








係佢 隔離~~







yeah~~ 我地重逢laaaa~











希望下次黎果時佢仲係度laaa~~~







友人~~~













我玩多個~~~ 貼係 上個月友人黎貼o既位置 隔離~~







with 我 新玩具同小保~~~













我地 5 個人 一齊既 sticker







都 一 齊laaaa~~







見到一個 強野~~~~kakka~ 唔知佢係咪真係倒吊呢?!








Lee 樹真係好好玩arr~~~ 又唔 貴!~ 可以玩成日!~ 我地 玩左成 2個幾鐘都唔夠玩arr!!~ 但要走laaa!!! 下次再黎!!!!!




玩左 兩個幾鐘都玩唔 晒!~ 要走laa!~ 要做下個 mission!
我地過番河~~ 又見到人地餵鵝laa.a.... 佢地仲咁近餵 tim!~ 過黎對面 河邊~~ wah~ 有遊客用既 觀光車~ 搵好地點~~~~ 準備!!! 我地 成個 trip 既 mission !~ 就係要係大草地上面 野餐!!~~~



Lee 張布~係o係Graz 買既 picnic 布! ~~~ 成 舊水gar!!~ 成功~!~~



relax 一下先!




開餐!!!~~~ 我地去左 supermarket 買左 d 野食~~~~ 仲有去 pizza 鋪個 pizza~~




仲有 甜包包~~~ 好好味arr~~



甜包包就係 Lee 個牌子~~~ 等於 香港既 嘉頓 咁 大~~



pringles 特別味~ 我地仲買左 火腿~~~~ 同 芝士~~~ 好好味arrrr~~




食飽飽.... 就要食藥la... Lee 支就係o係 Salzburg 買既 藥水..... 超難飲.....



好慘arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 




終於完成!!!!!...







食完藥要做乜ar??? 咪要 Zzzz 下laww~~




堅係 Zzz gar~~




Linz 小雞~~~ 今朝買o係d 小街既 鋪頭仔買既~~~kawaii~~




佢同小保做左朋友laaaaaa~~ 好好天ar!!~~






食飽飽~~Zzzz 飽飽~~ 就出發 again!~




我地繼續 沿著 Lee 條河邊行~~~~~行去下一個目的地!~



今朝 問左 reception 我地點行去 Lee 個目的地~~ 佢比左幾張 Linz o既map  我地 睇~ 話由市中心行過去 30mins 到......




雖然超凍!!(其實係相真係睇唔出...)~ 但 見到藍天~~~ 就好開心!~~~ 小小小白花~~~~~~~~~~~~




成個地都係 小小小黃花~




行過 個 河邊~ 我地盲中中 ~ 中入左去個 工業區~ 有好多 outlet 同 supermarket!







跟地圖再行到黎 Lee 度...



























我地要係 5 點前去到ar~ 因為間野....5pm 關 但而家係 4.30pm.....








奧地利有好多地方都有 Lee d 野 飄黎飄去....係好誇張gar!~~ 一pat pat 咁吹過!!~~~如果有人鼻敏感就死得laaa.....














終於行到大街laaaa!!~~







好靚arr~~






成地都係!~



我地放棄la... 又搵唔到...又係工業區! 又到關門時間! ai.......



見到 個 "H" 字大家都好開心~~~ 因為有 巴士可以搭!~~~ 大家都行累了!~~~~~~









要入 散紙~ 去個飛仔機度! 佢會 嘔d 飛仔出黎! 就咁上巴士 就ok~~

係嘔飛之前我地要 嘔d 散銀出黎先 但大紙既話.....hahha!!~ 要打的la~



Lee 個就係個巴士s 路線!







好成功 可以 市中心 廣場~可以行番 酒店!~~~


番到酒先知...原來我又發燒laa~~~...... 完全冇力去dinner.......所以我只係留左係 酒店....Zzzzzzzz!



而佢地就去 左 Lee 樹食....地中海菜!











睇番佢地d 相~~ Lee 間野都幾有 feel~~~~



























都唔係好貴!~~~



















  






























唔洗問我好唔好味laa~~ 我唔會知 
佢地話 .......... Lee 餐 唔錯~~ 又好食~ 又平 






最特別就係 個staff 介紹左個 餐後酒..... 好強gar~~ 佢地話~








一人一杯仔~~~ 成 40 幾度 拍入口~~~ 咁凍既夜晚~~ 就最arm~ 個胃暖笠笠~~:smile_o02:






















番到酒店~ 我食完藥 Zzz 醒左~ 仲上緊網~ 仲有少少燒......佢地立即叫我 快d 再浸浸個浴 .... 迫我 Zzzzz.....  聽日一定要好番...因為我又渣車~~~~







沒有留言:

張貼留言