2011年7月18日 星期一

2011.07 巴黎/威尼斯/維也納/倫敦之旅 [序]


 [序]



今次係第一次去歐洲ar~~~因為我本身對歐洲地理都係concept~~~初時自已太貪心~地方~~~拿手唔成世”~ 


個地方~個地方~~~今次係同妹妹一齊去~佢就係一個月前同佢d朋友仔已經出發玩左好多地方 ~我就係去後join~而佢d朋友仔就係我黎join佢果日番香港~~~

大家都係第一次相約一個大家完全唔識既地方等大家!!~~ 好驚好擔心garr!!~~~~
我既行程就只係 11去左4個地方~~~當然要深度行果隻係唔可能gar la~ 叫去下周圍行下見識下gum laa~~~





Lee個係我search得最耐既野!~ 要近metro要方便最好平d!~
日日上 Tripadvisor.com / agoda.com/ skyscanner.net既酒店網search comment … search邊度book可以平d!~~ 
今次所有住既酒店/hostle/民宿都係ometro附近!~ 方便拖Gip!~~
非常之滿意!!~~ 除左左特別事件發生既時候…………………果唔係 Lee d特發事件發生我個成個trip既住果方面係非常之滿意!!!~~~~ 唯有話 …唔好彩la………ai……

Lee樣係第二樣我非常重視既野 ~~~hahaha!!!
睇左好多blog~好多post~~ jot低邊度有好野食~
其實成個trip都係圍繞住食~~~~~

吸取到經驗……就係見到平就好買la……越早買越平!!~
我想買機票原本見到oskyscanner顯示係 HKD6xx…但遲1~2個星期買..
就要成 $1400………貴左都要買la….Ai….

我都有搭night train~都係因為遲左 book …..冇晒平飛!!~~~
最後book 1st class既兩人房!~~


Lee樣真係冇準備到….因為諗住正正暑假…唔會凍得去邊……………
睇到天氣報告都係16~25~以為都ok la!~~ 點知…真係好凍!! 感覺係似香港12~13!!! 可能陰陰地天冇太陽!~ 下午都幾涼下!~~~~ 有幾日我係要著Heat Tech + Freeze外套都唔係好夠!~~
好在妹妹提我要帶多件Freeze外套!!~~ 如果唔係真係凍死異鄉!!!

安全
出發之前好擔心gar!~ 因為只係兩個女仔…
同唔好行近d 吉卜賽女人小朋友 唔好望佢地咁law~
交通公具時望下跟住你 ~~ 
我都係揹背包 +一個小斜咩 ~ 
背包唔會擺一d貴重野~一直都係揹係後面~~成個tripfeel唔到有人過黎開我個背包~
小斜咩袋就一直係前面
我係冇用銀包~ d $$都係分散擺o係小斜咩袋唔同既格仔度~ d credit card 都係一樣放左係唔同既位置~

Hahha~ 好好彩~ 我成個trip 都好安全!~~~






沒有留言:

張貼留言