2011年7月23日 星期六

2011.07 巴黎/威尼斯/維也納/倫敦之旅 [Day 6]

[Day 6] 2011.07.23 - Vienna



Day 6 laa!
一訓就訓到 第二朝 6am~~~好好訓~~~hahha~~唔知點解!!~

火車係左右左右CHOK~ 好似搖籃gum!!!~~~

好野!!~~冇落雨!!!~~~!!~~~~






Lee 支係 welcome pack 裡面其中一樣野~~~~ Champagne ~ made in Wien~~一早起身隊香檳!!!~~~




仲有個 蘋果~~~~~














我地既早餐~~~~~~~~ 7am 就有個staff 送到比我地laa~
個包..................超硬 但個古力醬好好味arrr 




望住Lee d 景 食住個 早餐~~~~




















yeah~~~~~~820am 準時到~~~ 到左laaaa~~~ "Gus Got" ~~ Wien!!~~~




出到去 火車站大堂~~~~







就行落去 underground~!








感覺 好安全~~~~好舒服!!~



E!~ 仲有 升降機!~~~ 正!!~



一路沿途都有 電梯!!~~~正!!~



Wien d underground 月台 非常乾淨!!!~~~ 乾淨過香港!!!





上左地鐵~~~~~ 都好乾淨!!~~~~ 非常好!!~~~感覺良好~~

我地好期待arr!!~~
車廂都好大@@!! 最正既 都係果句 --> 好乾淨!!!~~~~~~~ 冇臭味!!!!~~~ 好過香港arr!!!




我地買左 72 小時 pass~~ 都唔係好貴 ~~~13.6 euro!~



Lee 個係我地 既轉站!~~~ 佢地果果站 名都 好 L 長!!!~~~ 唔識讀arr!!!!



我地要過對面月台轉車!!~~一出車廂就有 升降機!!~~~ 非常 方便我地 lee d tall 住 gip 既旅客!!~~~



清晰既 指示!!~



我地間 Hostel 就係 o係 Lee 個站附近!@~~~~ 又係好長.........既站名!!~聽左咁多次都唔
識讀!!~




好快!!~~由火車站黎到 我地 Lee 個 目的站 都 唔洗 15mins !!~~ 
唔好睇佢個站咁荒蕪!!~~~




yeah!!~~ Lee 個細站都有升降機!!!!! thumb up!!!!!!~~~~





一出~~...... 唔洗再 出閘......就係出口!~





wah~~~~~~~ 一出就係 Flea Market!!~~



原來 Lee 個先係 正常出入口~~~~




過左馬路~~行多一個街口~~好快就到 Lee 間 hostel laa!~~ 我地會係 度住 3日兩夜~




係咪好近underground lei~~~






由於我地太早laa~~~ 10am 就到 hostel ~~唔可以check in 住~~所以 擺低我地個 gips ~Hea 左陣~~~就出發laa~~~ 

沿途 係我地 hostel 隔離 有好多 超市!!!~~正arr!!~~


Lee 間 Hofer 就係正正係 Hostel 隔離!@!~~






行過一兩步~~又有第二間超市~~不過係華人既~~~





行多少少有第三間 ~~~~~ 李生開gar ?    XDDD




第四間~~~~~ Billa~~~~

淨係一個街口 都有 成 4 間超市!!~~~~ 正arr!!!



我地行番黎 地鐵 站Lee 邊~~~~




我地就過左去地鐵站果邊 睇下 個 Flea market!~~~~~






有舊野賣~~~又有個 section 係賣野食~~~~~

Lee 個 market有好多 野食既 鋪頭~~~~~ 有好多特別既野食~~~

就好似lee d 咁!~~~~ 一個個 包住cheese 既  小吃~






當然仲有Lee d la~~~





wahh~~~ 好多唔同顏色既 雲ton arr!~~~~好似好好味gum!!~~







wahahhahha~~~ Wien 既 劍蘭~~~ 冇我地紅色果隻既?!





wahhh~~~ 好多水牛cheese arrr~~~~~~~~~~~~~~~~






行過少少 又有 餐廳 section~~~~





wahh~~~ 好多 唔同既 菇arr!~





佢地好多 鋪頭都有賣 ....... 椰子.......就咁食 --__-- ......





wahh~~~酒arr!!~~






wahh~~~ 中間果個係 啤酒 妹黎gar!!!~~~







行完 Flea Market~~~~ 向住 市中心出發~~~~~ 見到 Lee 個 分離派既 building ~~~ 即係 已經到 市中心既 外圍la!~



行完 Lee 個 flea market luu~~





當然要入去望望laa!!~





kakakkakakak~~ 門口~~~ 見到 Lee 個 字~~~~~ 以後 真係有 貝多芬tim!!~~

睇真d ----> BeethovenFRIES !!!~~~Beethoven FRIES ??? 貝多芬 薯條??? XDDD





分離派冇乜野睇~~ 因為要比 $$~~ 所以 就 只係買左d 手信 就走左!~~

過左馬路~~~就見到 Cafe Museum Cafe XDDD





當然冇入去laa~~ 我地繼續行!!~~ 因為我地有 mission!!~





Lee 樹已經係 Wien 既市中心gar la!





d 樓 同 Paris 好唔同!~





yeah~ 見到佢la~~~~ Wien 既 電車!~~~~





我地冇搭過ar~~~ 因為唔識搭~





Lee 個係 lee 度既  一個  景點 Stattsoper 國立歌劇院 既 pat pat~~~





個 pat par 幾咁靚!~~~





Cool~~~ just for Japanese only!!!!














過左對面就係 我地既 mission 

你睇下人地 under construction 緊都整張咁既poster!!!





yeah~~冇人排隊~~因為而家係 11am!!~~~horhorhor!~~




入到去~~~~好grand~~~~~~~~~~





我地坐出 去~~~~~~正!!~~




唔係 露天gar!~





張登都 好靚~~~













好funny ~~咁樣 吊住個 餐牌~~~






好係睇報紙咁睇menu~~





佢地最出名個 cake 既來源.......

The Success story of the original Sacher-Torte began purely by CHANCE!!!!!~~






我地既野黎左laaa~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~





Wien 出名要食既 --> Apple Pie~~~~ XDDDD 係咪好唔同lei!~~~~

但佢Lee 個 真係好好味~~食到d蘋果 好 爽 XDDD





Original Sacher laa~~當然~~~~ 話係 made by chance gar ma!!~ 要試下!!





我既 Darjeeling Tea~~ 唔錯laa~~~









咁大個 Applie Pie 我清晒!!!~~~yeah!!





食飽飽~~~~~ 經過~~~ Starbucksss~~~~





E~~ 有 新野bo!!~~~~ Chai Me!!~~~ XDDD 砌 我 ????




市中心 大街!~~~~








kakka~ 又有佢!!~~ 但....好貴!!~









Sacher 係可以寄番去 home country gar~~~ 不過唔知幾多 $$ XDD

就咁一個細既 ~ 要$2xx HKD!~






Stattstop~ 國家歌劇院~~ 既前面~~




Wahhh~~~~~ 又藍天~~~~~~~~~~~~~快d快d~~~






過到去國家 歌劇院果邊~~~~ Cats arr~~~ 未有得睇住~~~~ 要 下年先有...





歌劇院 store 裡賣既 莫札duck~~~ Mozardcuk~~~~







仲有好L貴既 File....







冇野買~~~行番過去大街!~~~ 行一兩步會有 lee d 噴水氣出黎 ~~~






大街有好多 莫札特.....古力鋪...............
...





好多人comment好 難食~~~~





但佢食到好好味咁!~






wahh~~~~~ 奧地利名牌~~~ Swarovski~~~






當然要入去~~~~






有discount ar!~~~ 又真係唔貴ar~!!!






行完水晶......................
...出番黎....................
....OMG......沙乳laaaa!!!!






好大雨.....唯有行鋪頭.........書店!!
~~~hahhah~~~ 唔知有幾 3D lei?? XDD






又有舊灘 ~~~~ 好多小提琴~~~~~~~~~~~~







大雨ar!~~ 番去laa~~~~~~~ 又係check in 既時候~~~~












abercrombie?!!





要"善用"用張pass!~~~ 搭地鐵!~~~




唔知點解有好多 鏡~~~ with 跳數字!!

唔知佢up mud!!~















仲有d 星光大道~~~~~既野係地下!~~~ haha!!! Debussy arr!~~ 唔知係咪我識果個lei?? XD





人地地鐵 站 真係好乾淨gar!!~~ 一d 香口膠 印 /垃圾都冇!!!~~






番到hostel~~~  Lee 果係lobby!~ 有 free wifi!~~~~ horhorhor~~~ 但只係 Lobby 先有!!~~

Lee 個係 information board~ 有好多旅遊資料!~又有 coupon!~



Hostel detail:
Wombats City Hostel Vienna - at the Naschmarkt
係Hostelworld.com度book~
我揀左 4人房 24euro/person/night~ 









hostel 有升降機!~~~~~ 我地住3樓~~~最高果層!~







好安全gar!~ 要有 房card 先可以 doo 開 corridor 度門~~





搵到我地間房~~~~ wah~~~ 同hostle website d 相 一樣!!~~~ 好開揚~~~正!!~










Lee 個係 4人房!~ 要同另外 兩個人同房~~~ 未見到同房!






有 locker~~ 好先進既locker!!~~~~唔洗 鎖匙~ 只要有張房card 就得!~

仲有把風扇!!~~~~~










廁所 都係 in room ~~~ 都係我地4個人share!~






我地房望出去!~~~ 就係今朝行過既 flea market~






Lee 間 hostle~~~ 好得意~~佢地有自已既Bar!~~~ 一人一張free 既 welcome drink!~~~黎Lee 個 Bar 飲野!~~ 但我地冇飲過XDD







Bar 上面就係 食野既地方~~~~~ 好得意~~










行入少少 有個 pantry 房~ 好齊gar!! d 設備!





有 IC 電磁爐!~ 好多個!





有個好大既電櫃!~~只要你寫低你 個 名 同 你擺入 雪櫃既 日期 就得gar la!






餐具 齊!!~ 但.............唔係大乾淨!~要洗多幾次
先用得....







仲有 多士爐!!~






架上 有好多 其他人 用唔晒 擺係度 送比其他人用既野~~~~ 

hahahha~~ 有李錦記ar!~~~~~~~~~~~






仲有好多唔洗錢既野~~ 可以係度煮下野食!








我地 check in 完 又再出發laa!!~~~今次又行番過去市中心~




又經過 個 flea market~





行番去 大街~~經過Sacher~~~ 而家係4pm~~~ kakaka~~ 好多人 等食 tea ar!!~~~ 好彩我地一早黎左!!~





又行番黎大街!~





要比$$ 同佢地影相~





wah..... forever 21 ...連 Lee 度都有!




wah~~~  有人派 red bull d friend 比人飲~~~~~  我冇去羅ar~





大街中心~~~





又見番 藍天laa~~~





大街中心~~有一座 叫 St. Stephansdom教堂!~





教堂前有 收費貝多芬定莫札特 活人 影相!






佢 裝身中!~~  好funny~ 佢 出面都係 圍住 佢原本外牆 既 poster!~





開始有藍天!





教堂個 pat~~






教堂 隔離 圍住 Lee d 馬車!!~~~~~ 陣陣超臭既涼風.... 令你又愛又恨!








好方便既 自助報紙灘!~~~ wah!!~ 一份 要成 HKD$2x !!!!!~~~ 好貴!!!~~






bear bear 店!!~~ 好多bear bear 望住你!!!





死左........................
..........sosad!!!





Beatles bear bear!!!!









wahh~~~ 維也納 出名既 東東!!!~~ 估下係咩野!!!!!!???? 超大舊....






好多人排隊gar!!~~





又行番去大街!~





wah~~~ 國殤之柱arr~~~~ XDDDD






國殤之柱 附近既有條小巷~~~ 有間 Starbucks~~~ 當然要hea 下laa!!~~~





要試下 Chai for Me Latte!!!~~~ 超難飲!!!!~~~~~ 勁重 玉桂味...............illlllkk
kkk!!!! 飲左 一半都冇 ....就放棄la!!!~~

wahhh!~~ 都要成 3.6euro gar......





有人頭先有收獲!!!~~ 竟然................





hahaha~~ 佢......好hea arr~~ 都唔努力!~係賺唔到$$gar!!~





敢唔敢去飲水??






行番去 教堂~~~巧天ar!





你好ar!~~~~~~~~~~~~Gus Got!@@!!@@!!!!





佢地就努力d laa!~~~ hahah~~ 你睇下 右邊個女仔 彈既係咩野???!!! 楊琴ar!!! 我地中國既 楊琴ar!!! XDD




下一站~~~ House of Music~~~



入到去 ~~~~





除左 house of music 既 售票處之外~~仲有個 cafe ~~~ 出面仲有部 三腳琴!~~~





突然有個好普通既伯伯從 cafe 果度 行左埋去~~~~~ 彈琴!~~~~

佢彈緊 Jazz!~~ 超強!!~~~~~真係 好似平時考琴果d 考官 feel XDDD

我地坐左隔離聽!~~~~~ 由於Lee 個 地方 又大又空曠~~  d 聲彈黎彈去~~ 好大聲~~~ 好正ar~~ XDD

佢好enjoy 咁彈完~~~ 我地立即 拍手~~~~~~ 佢就回一回個禮就行番去 cafe 果邊laa~~~




kakkak~~ 等個伯伯行番 位~ 我地先行埋去~~~~~XDDDD

係維也納 彈琴ar!!~ XD





堅彈gar~~~~  又幾好彈bo!~~~~  早知係香港練一練先玩la  XDD

玩完 都有 人拍手 gar!~~~hahha~~  獻醜了 ~~~~

我玩完之後 ~ 就有個 望落 似 16~18 歲 既外國女仔 (i guess) 行過去彈琴~

wah!!~ 超強!~ 級數係 朗朗 級!!~~~Lee 樹真係 卧虎藏龍!!!!!

彈 左 兩首~~ 每首 十幾分鐘!~ 係 1st 2nd 3rd movement 都彈晒!!! 佩服佩服!


因為之前買左 concert 飛 ~~ 唔夠時間 去 行 house of music~ 所以 玩完琴 就 走luu!~





要早d 行去 睇下 個地方係邊!





好多電線 XDD





好鐘意 Lee 張 poster!~ 其實 係 兩個 島 黎gar!~ 加埋 個 倒影~ 就係小提琴la!









唔係好遠~ 行 5~10分鐘就到la!~ 今晚會係 Lee 度 聽 concert!






入去係一個 市立公園!











可愛既小朋友!~~~





市立公園既草地ar~~~~~~~~~~~~~~~~~
~





唔知點解 興奮地 影~~~~






後面就係 今晚 聽 concert 既 building!





知道 係邊度laa~~ 所以 下一站就 係要出番去食野先!!!












見到!~~~~~~~~好古代既 mcdondon bo!!~~~~~~~好!~~~ 入去la!!~





都好多人....





wah... 真係唔平ar!!!





薯 圈~~~~ 好好味!~~~~~~~~~~~~~~~~ 最愛!~






佢叫 McSnack~






係香港冇見過既 McShrimp~





好大隻gar 都~~~






仲好爽tim !! d 蝦肉!!~





McSnack ~ 夾住d 雞同蕃茄...同生菜!!~






好鐘意 Lee d 紅色既 電車




wah!! Tempo 新味!!~~ 清涼青檸味?



番黎 市立公園 laaa~~~~ Strauss 既 金色像!~~ 佢係o係 我地 聽 concert building 既 前面




但好kai........ 點解擺阿strauss 係個 頒獎台 度....仲要第二.... 

好多人 行去第一果度同佢 影相ar~~ 點解arr??













我地 買 平飛~~ 

如果正價 貴飛 係有埋個 同 d orchestra dinner + cocktail  晤機會........ 盛惠 HKD$1000 一個!~








夠鐘 入去laa~~~








好似好grand 咁!





入到去~~ 果然係平飛!~~ 好後!~~ 同.... 好多人....同好多旅行團......果然....唔
係我 expect 果d feel..... 

其實係 full house gar!~ 

但佢係夾雜 d 男女 高音ar..... ballet ar.... 咁....唔係齋聽orchestra... 有d 失望!!~~


可惜我想聽果d .....暑假係 冇得聽......例如...Vienna Philharmonic.... 
加上 國立歌劇院 係 7,8月係 close...... 真係..........可惜.....

最後...番到香港....見到Vienna Philharmonic 原來 7,8 月 黎左香港 表演既poster...........













都要成 24 euro gar.....




中場 休息





d 人就係出晒去!





聽到 10pm~~ 就走luu!!~~~ 入夜laa~~ 第一次 係歐洲 o係黑色 環境 下 行路!!~~ XDDD



好彩~~~市立公國係有 地鐵站!





最短既 名 --> Stadtpark  就係解 市立公園laa!!!


番到 hostle d 同房 Zzzz 晒!~~ 10.30pm gar bo.....?!

我地都 好早就zzzz 左!唔好意思嘈佢地....





Day 6 總結

Wien 其實比起 巴黎 乾淨安全!~ 人就比較cool d~ 
交通 都幾方便!~ d 地鐵站 都好密!~ 同香港d 地鐵站 距離差唔多!!~
發覺 佢地個閘口 係冇欄杆...d 人唔洗入飛duu card,,,, 自出自入! 


下次黎 Wien ! 一定唔好暑假黎!~因為 想聽orchestra 既話......係冇得聽...要去到Salzburg 先有.....
仲有.....佢地星期日...超市都係休息既......


又係時候 顯示 我地今日既 腳程la!~~~ 

都唔係 harsh jie XDDD 

可能已經行慣左 !!~~







沒有留言:

張貼留言