2011年7月26日 星期二

2011.07 巴黎/威尼斯/維也納/倫敦之旅 [Day 9]

[Day 9] 2011.07.26 - London


Day 9

一起身~~ 有d 藍天arr!!~ 希望唔好落雨laaaaa!!!











Lee 間 ibis d staff 好好!!

話說尋晚 我地番到酒店 ~ 諗住問下reception 點去 我地聽日要去既地方 "Windsor" la!~ 

個staff 不但幫我地 check 點去~~ 但print 埋張 timetable 比我地!!~~~~

真係超nice!!!!!~~~




我地今晚既節目 ---> Phantom of the Opera!!!~~~~~luv it!!!!




我地間房加 3 euro~ 就會有 早餐包埋!!~~ 平靚正arr!!!~~




仲有自助飲料區!!~~~~~我地發現有d 野可以 "lap" 番黎 當手信!!! XDDDD



就係Lee d laaa!!! XDDDDDD 好多好特別既 Tea Bag~~~~~~





Check out sin!!~~~~出發!!!!~ 去Windsor!!!~~~

P.S 我地係冇帶任何 旅遊書咁 出發!!!!




我既 蠔 card!!~~~




仲有套 送埋!!!



我地要先去 Paddington sin!!~~~ 一早既 地鐵 有好多報紙!!!




Lee 架係 overground d 車 新d!~ 仲 好大tim!!!~ 仲有冷氣!!!!!



番黎paddington laaaa!!~~~~我地行番去 Paddington Station laaa~~






要睇 邊班 先!!!





睇黎睇去 都唔見有 ... "Windsor" law... 要去問 station 既 CS.










一直好擔心....搵唔到 去 Windsor 既車.....


問左 CS... 佢地只係話 10.20am 有車 !~ 但我地等到10.15am 都未見有車係寫住 "Windsor"law.....

之後再問 另一個 CS... 佢話 到左la! 之後講左一大輪野~~ 話Platform xx  arr!....... 


我同妹妹就直跑去果個 platform.....上左車先!~ 

一早要做運動.... 累累累.......

我地諗番 頭先 個 CS 講既野.... 我地應該係要搭去 "Slough" 先~ 再轉車!~











我地買左 來回飛~~平d arr~~~~




wah~~ 好彩!!~~ 我地聽到 "Slough" ~~ 要落車!~ 都有好多人 落車!~~~ 冇錯laa~



就咁過去 隔離 既月台就係 去 Windsor gar la!








我地今日要去既 Legoland~~~~~~~im comming!!~~~

Legoland 入場費要成 41 pound 一張 garrr~~~上網買會有10%off~~ 都要37 pound laa~~~

我Lee 張係 之前 係 Lee 樹 買~~~~~~~ 見有人放~~~~Lee 張換飛 coupon 可以換兩張~~~~ 係上一手上次去到Legoland ....點知 Legoland 停電~ 冇得 玩~~ 所以 Legoland 派既~~~~~




好快 就有 車laaa~~








到laaa~ 佢個站係o係個 shopping mall裡面~~~~



而家見到有 Links bo!!!唔平laww




行出Lee 個 Mall 中~~~~




出到黎laaaa~




一出對面就係 Windsor Castle~~



Lee 個就係頭先個 Mall la~




好多人去 Windsor Castle ar~~~~



我地就繼續 行~~~~~




繼續行~~~~~




好得意既小屋~~~~~ 入唔入去 Tea 一 Tea ar???





Chunch lane....




yeah!~~ 到左 Lee 個車站laaa~~~~ 好多人排隊!~~~~ 仲有好多小朋友!!~



好熱鬧~





黎laa~黎laaaa~~~




好多人arr~~ 我地要企樓上!!~




搭左 10mins~~ 到laaa~~見到laaa~~












落車laaa~~個巴士站果look 野都 唔同d!!






行前少少就係 入口laaa~~~好多人買飛~~~~~我地就唔洗~~
但要去 customer Center 度 羅飛!~






就咁入去~~~~ Customer Center 係裡面~







wah~~入閘又要排................
..巧多人arrr~~~~~~ 但發現~~ 係冇強國人!!!!! XDDDDD





我地既 pass~~~





入到去laaa~~






wah~~~ 成家人arr~~~~~






個細路想點ar??





門口有個 大SHOP~~~ 最後先衝次!!~





落去laaa~~~ 好多人....















好得意arr!!~~~ 個個小朋友個背 都貼左 個 sticker~ 上面寫左父母個名garr~~~~!!~ 驚佢地走失!!~~XDD





Lee 度有好幾個 theme park!~






幾好~~~~~ 唔洗d 人周圍 吐~~~






wah... angry bird 幾 hit!






wah~~~~ 海洋公園果個新野arr!~~ 一樣gar!!






其他人可以用Lee d 水槍 射 玩緊既人!










wah~~d 機動遊戲多人到.....





要排一個鐘....................唔
排 laaa!!!















Lee 個好得意~~叫 Gold Wash!!~~





大家係度 搵 金粒!!!!





不過要成 3 pound.... 好貴!!!!






好努力arrr






搵到未ar???? XDDD







大家玩到濕晒!!!!





你搵到幾粒之後就可以羅去 counter 度 羅獎品!!~~~~ 佢羅到laaa~~~~






大家玩到濕晒???? 唔緊要!!~ Lee 度有個 烘 乾 機~~~~ 成個人會乾晒~~~~~ so good!~~~~~~~~~~~~~ 海洋公園都要laaa!








城堡~~~~~~~~~~~~~~~








wah~~~ 好似好兒戲gum????!!!!! 成個用lego 砌!!!!



好多味arrr~~~~~~~~~~~~~~~~~~



黎到城堡laaa~~





佢地好忙~~要對付 條龍!~









城堡裡面~




好得意既 toilet logo!!~~~~~





非常之好!!~ 排隊果時有d section 可以比d 小朋友 砌下 lego!~ 等佢地冇咁悶~~~~~



餓laaaaa~~ 食野laaa~







又係薯條......................
...... 好大舊既 cheese beacon burger...




ribs...... 當然.....ma ma 地la!!~~ d ribs 係 雪藏果隻law... 




又有野玩laaa~~~但又好多人law...




跳彈床




Lego 小世界開始laa~~~~~~~

(其實就係 Lego 版  屍姐支撐!!!! 
















tube ar~~~



月台gar~~

















d車仲會郁tim arrr~~~~~~~~~~~~~~~~~~



睇下!!!~~~ 佢上到頂la~







法國聖米米島~~~~~~





Noway~





仲有音樂gar!~~












有碼頭~~~~






又行到另一個世界laa~





holland~








有人係風車教堂結婚arrr~








牛ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~





我地黎到 London~














好鐘意佢地 d landscape d 花花草草~~~ 好match 佢 地 d 大細~~






有人係山頭採野arr~~~~~~~~~~~~~~
















香港冇既 草地~~~~~~





可愛~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






我地冇得玩機動遊戲就唯有預定時間去 排隊睇 4D laaa~~




BOB the builder.... 係同 Lego fd gar???? 

YES! We Can!!!~~~~






















排隊入去laa~~~ 超好睇!!!!!!!!! 真係好 4D~~ 唔同香港機場果個4D!!!! 真係會濕!~














連 太空總署都有arr!!~~~但有 d 好 gag 既野!!!~~~~






hahhaa~~~ 想點?!!






聖心堂?!










都幾新bo!!!!


















yeah~~~ 我當黎左gar laaa~~~ london bridge!!!~~~





london eye~





佢地會郁garr~~ 仲有音樂~~~~正ar~!!












E? 咁多人?!
















尋日去過既地方arr!!~





好鐘意佢d 花仔~~~









hahaa~~ 好得意~~~~ 佢地個樣好膠arr!!!~





Lee 樹有好多 Lee d 一條條既 植物~~~~




幾靚~









實在太多人laa!!~~ 我地未行晒 成個公園就 去shopping laaaa~~~~~ Lee 條 Architecture line 係 "hard to find" ranking garr!~~~ 比較貴lawww

妹妹就買左Lee 盒~~~~~




wahahhhaha~~ so cute~~~~~~~ 手已入!!!~~



好想買arr~~~~~~~~~~~~~點解冇 三眼仔arrr??????





買左好多野 XDDD  要番去laaa~~ 唯有下次等唔係暑假過黎laaa!!!!!







其實架巴士好新巴!!!!~~~~
上層有張台 tim !!!



番黎Windsor laaa~~~



Shopping~~~~~~~~~~~~~~ Cath Kidston~~~ 正!!!



高街~~~~~~



好耐冇見laaaa~~~~



Windsor Castle 都仲咁多人!!!



買完Cath Kidston 就走luu~~!!!!~~

番到黎 另一間 酒店 check in~~~~  正正就係 Slough番火車總站Paddington 站一出 轉左~~~~會住 兩晚既酒店 ~Mercure~~~4星~
係成個trip 最貴既酒店!~ 160pound/night (incl. Breakfast)



好窄................既corridor!



我地既房~



房.....唔大~~ 但都 ok gie~~




大細同toyoko Inn 差唔多~ 係大少少少law..



超舒服既床~~~~~~ Lee 個 Accor 集團 d 床 真係一流!!!~



有ipod charger~~~~



free gie~~




都開到 gip gie...





toilet 唔大~ 但都夠用!~











望出去~~~





下面有好多小店~~






checkin 完又出去玩laaa~~

行下附近 先~~~

E ??!!!! 23 號arr!!~~~ 帶我番屋企ar!!!~唔該!!!







酒店附近~~








好似 Kings d 建築arr!!






有一對左右匯豐獅子!!!!








點解咁多人??!! 我地黎左 oxford circus laa~~





Lee 樹有好多 大鋪~~~







wah~~ 正!!!~~Muji!!!~~~~~有sale arr!!!但 款唔多





又有 Uniqlo laaa!!! strong arr





Top Shop~~~~~~~~ 好x 多野行!!!!!!!!









行行下比佢吸左埋去 XDDD 好靚arr~~~~~~~~~~~~~~~





靚過 Tony Wong arr!!!!









唔好意思... 望完 靚野~~~ 我地就去食 d "退" 野 !!! XDDD

我地要快食 dinner~~~ 因為要 趕住去 睇 Show arr!!~~

Lee d 係o係 間 便利店買既~~~~~ d 薯野....唔洗講la...難食!!!

係隻雞脾好味d  laaa~~~~ 快食!!~ 唔理laa~





Lee 個又係 Theater !!~不過唔係我地果個!





我地到左laa~~~ 好多人arr~~~~~~~~





果然 係大show ar!!





我地今晚 睇既 Phantom of the Opera!!~~~~









夠鐘入去laaa!!!~~~

入到去~~要上樓梯~~ 好有鬼屋 feel~~~




入到去~~好grand ar~~~~~~ 我地只係 平飛~~ 所以.... d 位比較 差....




但都睇到 99% 既景~~~





要比 成 HKD$12.... 唔比!!!





超好睇的說!!!~~~ 下次黎要買貴d 既飛!!!!!!!!

中場休息~~~~~









最精彩既 吊燈~~~




中場 ...我地冇離開過 坐位~ 只係出過去買雪糕~~~



yeah~~~~~ 妹妹買既~~~~~~~Strawberry 雪糕~~~ 要成 HKD3x!! 咁細杯!!~~ 但好好味!!~ 好奶!~



睇完 ~~! 超滿足~~~~~!!!!~ 一定會再睇過~~~

wahh~~~ 好夜laaa~~ 要番去laa~~成 11pm laaaa!!~~





Day 9 總結

下次去Legoland 要揀 d 唔係暑假時去!!~ 因為我有朋友 佢6月去....話legoland 唔多人! 可以8半日玩晒 所有機動遊戲!........   我就7月尾去..... ai... d 人多到呢......................

下次可以既話 想去Blackpool 既 "spongebob land"  !!!!!!


今次酒店 Mercure paddington hotel  Location 非常之好~ 同 paddington tube station 都係 隔離!!! paddington 火車站只係 行1分鐘就到!!!! 來回 機場 非常方便!!~ 床都係冇得頂! 好舒服!!!

Service..... 係某幾個 staff 係好d (男staff)..... 可能我唔好彩.......check in 之後冇仔細 check 間房有冇問題就走左出去玩!!!!!! 夜晚番到房.....先發現 ......冷氣機.....超嘈.....  .... 打電話落去reception (女staff) 叫佢搵人上黎睇下.... 人就上左黎睇.... 話明白 了解個情況...會同reception 講....我之後再打 電話落去 reception.... 問點解決....佢只係話 而家夜la ! 有repairman 黎fix... 所以要等聽日!! 咁我問 有冇房 換, 佢又用d 官腔 答我 "We are so sorry that all rooms are full tonight." 
我再問 聽日有房 可唔可以幫我換, 佢只答 佢會將我既 要求話比 佢地GM 知! 睇下聽日有冇房幫我換..... 但聽日會幫我 搵個 repairman 黎睇!

都夜! 我地都好累!!~ 我就信住佢 會幫我換房 / 搵人黎 fix 個冷氣!!!!  

但Lee d 係 4星既 service ma??

沒有留言:

張貼留言