轉移地點 --> 食甜品 AGAIN XDDD 

就係 Lee 間~~~~ DEMEL~~~



好多人排~~~~~








我地坐好之後就林住叫甜品~~

原來係要 出去 揀~揀完之後 同個 staff 講!~ 個 staff 會比張 紙仔你!~ 你就要羅番張紙仔去番負責你張檯果個staff!~

..............真係超....煩覆!!





Menu!~




我都係唔飲咖啡~~~我要 orange juice!!~~ 要 HKD$60 ...

Lee 支 我係 night train 既早餐 飲過!!~





妹妹既咖啡!~~~~




揀左件 好特別既 cake~~~ 好靚~~~好酸...............
但幾好味!!~~hahha!!~





仲有件 好奶既 cream cake!~~




好 grand 既 H&M!!!



之後.................沙戴乳....
........... 我地只好.......番hostle la... 冇癮la................ai....
...........果時係 5pm...... ai....... 

我地一於係 hostle 過埋我地 最後係維也納既 晚上~~~






係 canteen 地方 hea~~ 因為有Wifi~~







Wien Coca Cola~~~~好似甜左d !!~~



仲有咁多時間~~~又係做功課既時候!!!~~~



遇又係好貴既 郵票!~~ 一買要買 1set 4張!!~~



仲落緊雨!~~ 而家係 9 pm laa~~~~ hea hea 下~~~ 都比我地 hea 到 夜晚!~~~~XDDD 

聽日要走laaa~~~~~




Day 7 總結

仲有好多地方想行.... 但唔好彩......落大雨.........ai!~~ 真係冇心機laaa!!!

留左好多遺憾~~~haha~~ 有藉口再黎過!!!~~~yeah!!!
今日只係行左半日~~~ 完全唔累!~~~