2011年7月27日 星期三

2011.07 巴黎/威尼斯/維也納/倫敦之旅 [Day 10]

[Day 10] 2011.07.27 - London




Day 10 !!!~~~


酒店 早餐~~~~ 有幾個set 比我地揀~~~~ 我地要左個 full english breakfast laa~~~ 超飽~~~~~~~~~~~~~



我地由 Paddington 去 Marylebone 轉車~~



今日要坐 45mins 去近郊~~~~~



London 近郊既 outlet ~~~~horhor~~ Shopping day~~~~~

我地買左來回飛~~~ Mon to Thur 係非繁忙時間~~~ 平好多~~ GBP30 同 GBP40 既分別~



我原本諗住 用 票機買~~~ 用唔到 credit card... 所以入左 兩張 GBP20 ....入部機度..... 點知都係買唔到~~~~ 佢一野 退番 一共 GBP 40 既 GBP 1 既神沙比我........



Lee 樹係有 成 HKD 500 既神沙係 裡面............... =___=





搭左 45mins ~~到laa~~~~~




一出 車站 就有 shuttle bus 搭~~有搭火車既 唔洗$$~~~





到laaa~





衝ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







比我發現~~~~~wahh~~~~ 係 Paris 既 Amorino arr~~~~~lovely~~~~~ 正ar!!




當然要食laaa XDDDDD

但冇yogurt 味.................





我地 shop 左 兩個幾鐘~~~~走laaa~~~ 買左d 野la~ 我~~~~~




好 colourful~~~~




回去laaa~~~~ 好陽光~~~



















番到黎~~~就要 衝去買 飛~~ 唔知買唔買到 Phantom of the Opera 新編 既飛lei~~?







又係 M&M ar~



用哂剩餘嘅$$$睇新version嘅phantom of the opera!!!



當然去左買飛 隔離既 Burger King 食 lunch~~~~ 點解??? 因為可以上網lor !!!~~ XD



下一站!~~



我黎laa~~~~ harrods~~~






最高果層係 買手信地方!!!
Lee 隻好好摸 好靚garr!!~~~唔貴ar!!~~9pound jar!!~ 




我地去左 Harrods 既 Supermarket~~~ 超多野行!!!~~

佢地 super funny!!~~




wahh~~~ 加左個 Harrods 個字 之後 真係 高貴左 XDDDDD




我地要行去 今晚 睇 Show 既地方laa~~



好天好天la~








[img]https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/305194_10150281580091205_609056204_8295591_440592641_n.jpg[/img]


同糖砌既 Shrek......








紅磚~~~~~好有 feel~~~




佢地d 紅巴士 巧靚ar~












到左laaa~~~~~



未入住~~~~~ 未到時間~~



wah~~~ Paris 既 Paul ar!!~~~~



我地就去左 附近既 Mcdondon 等開場!~~~~~ 食新野~~~~~~Double berry shake~~ 唔錯!~~~~



係時候laa~~ 入去laaa~



貴飛 既 平位~~~ 係咁gar laa~~~



前面仲有坐大山tim...... =_____=llll



所以.............要佢laaa~~



登登~~~~~都有用既....





中場時~~~~ 我地隔離 係一個 2x歲 既 青年~ 係陪佢隔離果姨姨 同姨姨既朋友 睇 show~ 但佢忍唔住 Zzz 左....hahhaha~ 其實都係 9點幾jie~~~

但個 姨姨都成 70幾80歲~~ 中場果時.....
佢係個 袋度 摷左 支 ...............Red Bull 出黎 飲 XDDDDD

我地 笑到 傻左 ~!~~ 乜 老婆婆可以 飲Red Bull gar????!!!!
真係賜佢一對翅laaa!!~~~ hahhhahahahha!!! 個 廣告冇厄人garr!!!!~





睇完就番黎 酒店laa~~~~


今日既 戰績~~~~~ 唔多laa~





以為係 hand cream / lotion~ 點知係 shower jel 同 lotion....冇睇清楚tim~~~






Harrods 既 環保袋~~~~~~ 好靚gar!



Paul Smith 既衫~~~~ 平arr~~~~~~GBP20 jar~!



Passport 套~~~~GBP 5 ~~~~~

以為係 大毛巾 既 地布~~~但都用黎當 大毛巾 laa~~hahahha~~~ 超好摸~~~超sok 水!!~~~ !!!



平 hand cream~~~~ 平均一支 HKD30~40



尋日係 Legoland 買既野~~~ 

因為個 紅色 係特特 價~ 但個 cashiser 唔記得 入 特價既 價錢~~ 所以就 張成張單 比左個 9 折我 XDDDDD



hahahhaha~~~~~ 手已入!!~~ 當佢響果時拍佢個頭 就會停gar laa~~





正~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



特價左 再特價 既 lego ice cube tray~~




Legoian 既 冰套~



Lego 鎖匙~~~~~~~~



皇族 Tea bag~~~~~~~~~~~~~XDDD



酒店送既 ~ 一人一粒~!

沒有留言:

張貼留言