2011年1月14日 星期五

2011. 01 東京輕井澤又一洗滌心靈之旅 [Day 3] 輕井澤高原教堂, 石之教堂, 王子outlet/ 池袋磯丸水產

[Day 3] 輕井澤高原教堂, 石之教堂, 王子outlet/ 池袋磯丸水產



第二日.....訓到8am~~~~

一起身~~ 見到出面好光~





吸引之下行出去露台睇下...... "wah" 左一聲arrrrr!!!!!!!!

wah!!!!!!!!!! 尋日對面黑蚊蚊既森林d樹變左 白白地色ar!!!!!!!!!!!!!!!!!





Wah!!!  好靚ar....................................我冇眼花...




應該唔係落過雪....係凍得"仔" 結左霜

白白地~~好靚arr~~~




成個森林都白白地ar~~~~~~~~~~~~


好多白煙bo??



o係d 屋頂出黎gar bo!

應該係因為要溶雪~~ 個屋頂左發熱線~~






我估再遲少少太陽會將佢地d 霜溶左gar laa~~~





立刻set 腳架~~~係露台~~~




好好陽光ar~~




到左 早餐時間~~~~要行去大堂果邊~~

經過 溫泉出面個大露台~~~~

wahh~~~~~~~~~~~~ 又變左白色arr~~~~~




尋晚係深啡色garr~~~

而家有一層薄薄既雪bo!!!




連佢都冰埋ar~



扶手又係白色~~~~~~~~~~




好好陽光ar~~~~



對面d 屋頂仲係白色~~~~



橋上面有一邊係特登整出黎gar~





過左對面岸~~~~~太陽伯伯 開始溶雪laa......



佢d 燈 夜晚果時 會向下射~~ 唔會有光污染~~~~

佢地好愛護大自然ar~~~~~~~~~~~~~




對面望番溫泉果邊~~~~




對面既 屋~~~ 

果d 近個湖既房....要成35000yen/person 一晚 gar...... 痴線!!!!!!!!!!!!!!


行到去大堂附近laaa~~

發現有小小流水~~~~~




好靚既 構圖ar~~~~~~~~~~~~~~


佢仲比你坐係度~~~享受下個環境~~~~~~~~~~


又真係幾嘆gar bo!!!!!!!!!!!! 望住Lee 個景~~~~~~~



到左酒店大堂~~~

佢個大堂有圖書館~有d 好舒服既sofa 比你坐~~有個位放左d 小吃同飲料既地方比你自已serve 自已~~~~有checkin check out 大堂~ 有個食早餐既地方!!~~~~


冇錯!~~~ 就係Lee 樹laa~~~~ 
我地今朝邏一定要黎食既早餐~~係一個好x貴既早餐......
成hkd$380 既早餐............................



MENU.....





一黎~就有杯 welcome drink~~~

佢係 蘿蔔汁.......................... 出奇地.... 不嬲視蘿蔔為敵人既我真係成杯比我KO 左!!!!! 

佢杯野好清甜~~仲加左d 醋入去.... 等我易入口d~

真係幾好飲!

佢地個set 黎la~~





Lee 3個 ball ball 係比我地送粥~~~~

有魚仔~有青瓜~有酸梅..................


Lee 個係 飯set~




Lee 個係 粥set~~




Lee 個並唔係 shabu shabu~




佢係個用星野山水蒸既 信州野菜~





Lee 幾個係主菜~

All fish!~~~ 係個三文魚差少少jie~~~~

其他好好味~~




登登~~~ dessert~~~同 DRINKS~~

Lee 間酒店 既 咖啡好出名!~~~
叫丸山咖啡~~~

飲一啖.... 佢可以有"回"香~ d 咖啡會係你個口裡面 停留幾分鐘!!! 一絕!!!!


到Lee 個生果拼盤la~~~~

Strawberry 相當甜美!!!

主角原本係後面!!!!!

估唔估到佢係咩野生果???





叉落去........wah..... 幾晶瑩通透!@!!!!!


估到佢係咩野未lei???


食飽飽就周圍行陣先番去浸多次溫泉~~~~~





湖周邊小屋



好好陽光ar!







望下對面個 野鳥之森!!!! aii~~~~~~~~~~~~~~~




周圍都有d 椅比你坐~~ 享受下個大自然!!!









到黎我地棟 house  laaa~~~~




我地住二樓~




my lucky number~~~~~~~~~






我地房門口



我地個露台仔~~~




可以係度灘屍冇人理~~~爽!!!!!!!!!!!





再望望個景 ~~~爽 x1000000000~~~~~~~~~





由露台望番去野鳥之森..... d 樹變番佢地既真面目 la.....

今朝仲係白雪雪garrr~~~  >____<





唔好side 時間!一於浸多次溫泉先執野走人!

呢樹就係女仔溫泉嘅玄關!

冇人!!~~Lucky!~~~~~~~~~~~~




入去有條好fusion 嘅走廊!s





走廊連住兩個整理更衣嘅地方!

有埋洗面爽膚保濕嘅用品!仲要係好多大溫泉spa都用嘅牌子!



入去好黑!有獨立沖涼嘅地方!
呢樹就係開始浸溫泉嘅地方





呢個係頭先嘅入口!

哈哈!係咪好黑呢?!



入到去溫泉中央!
冇景睇嫁…



仲有個門口仲黑呀!





係咪乜都見唔到呢?!

其實入去有條黑黑嘅長走廊,之後有間黑房!

Lee 個黑房就係Lee 間酒店其中一個 賣點!! 
黑房浸溫泉! 比你靜靜地冥想~~~~





浸完溫泉可以飲下佢啲溫泉水......味道........難飲!!!


仲有個地方你relax!





浸完溫泉.....就要check out laaa........

12 noon 開始走~~~

今朝煙霧彌漫既湖景 變個清晰! 都係一樣 -->靚!!!








又行過Lee 條橋la~~~

原本今朝有一邊係白雪雪既.....又變番正常




Lee 度行入去就係野鳥之森la....





行番去大堂~

經過今早既餐廳~~~



Lee 度就係check out 既地方~

我係度等check out 果時靜靜咁望住出面個圖畫~好靚




我地放低左d 行李係酒店~ 快快出發我地一早plan 好既地方!!! 又一靚到 o咀既地方!!!!

出發!!!!!




由大堂行緊出去 個村民食堂果樹~先可以出到去~~~





黎番個 shot sin!!!

星野溫泉!!!好野黎!!!!




出口對面係有個油站!!

Lee 幅係由油站影過去既~~~

好靚arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr~~~~~~~~~~




好近~~~只係過對面~~行上去~~~~




行上去..........................



再行上去...............................




行左5mins 就到 星野酒店旗下既 婚禮酒店~



間酒店周圍都擺左Lee d 架~~~

如果夜晚點起晒.... 真係wah laaa!!!!




我地既目標一號!!!~ 見到laaa!!~




就係Lee 樹 laaa~~~









一推門入去~~~~wah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

好靚ar~~~~~~~~~~


Lee 度係 輕井澤高原教堂~~~
































參觀完高原教堂 

就立即去我地既目標二 !!!!~~~地圖話係附近~~

行錯左路......................

但lucky 行錯路~~如果唔係都唔會 "Wah" 左一聲!!!

好靚arrr~~~~~~~~~~~~~~~



行番arm 條路~~~





Lee 個地方就係我地最想黎既地方~~ 
yeah!!! 到laaa!!!!!






登登!~~~ 知唔知佢係咩野黎lei?~~hehee~~














好係個螺咁~~~~~就咁睇佢真係唔知佢係咩黎!!!




入去laaa~~~






感覺好清新!!~~~~~




Lee 個係頭先個入口~




用石砌成既~





好簡單既鐘



好raw ar~~用自然太陽光射入黎~






再行入ddd~~~


到左laaa~~~ Lee 度就係好有天空之城feel 既 石之教堂!!~~~


好舒服ar!! 可以聽到流水聲gar!!






Lee 個教堂有 個地庫~

係一個展覽廳~


展覽關於Lee 間 石之教堂個來頭!!~~

Lee 個教堂係個有名既日本建築師設計
個理念係 由牆上面果d畫入面所提及果 5大元素 而成 : 石, 光, 水, 葉, 木



真係好似入左天空之城d 城堡 咁ar~~!!!













出番黎見到仲有個入口~~~~

應該係比 新人入場既!







Lee 樹係比d 賓客等待既地方~













要趕番酒店 趕 Shuttle Bus laaaa~~~




番酒店趕搭shuttle bus 番車站!!~ 

aii~~ 最後都冇係Lee 個 Library 嘆下書~~~

Lee 個Library 又係Lee 間酒店特點之一~



仲有 CD 借出!




只要你記低~ 記住還就得gar laa!!




library 又有個section 係比你自已 serve 自已~~




有零食tim arr!!~~




好 好味既 花生味糖




Lee 個係黑糖東東~





杏仁餅~ 超正!!!! 勁食~羅左d 走上路食~ 

成2點幾...仲未食lunch~ 好餓arr!~




仲有個 Tea Section




茶杯~~~














要上車laaa~~~~~~~~~~~~~~~




要對Lee 個 靚景 講再見 laaaaa!!!!!!!!!!!






番到去輕井澤站~~行番去北口果邊~~~搵吃...........

求其搵一間開左既鋪頭~~ 

食Soba~~~~horhor~




入面一個人都冇!!!

得一個waitress serve 我地 4 個人!! 係包括煮比我地食!!















我既 Soba~~~~~~ 唔錯!! 係淡左d~





Lee 個 tempura 屈機!!~~好好味!








另一個 Udon set~





餐後dessert~ 我就覺得ok! 幾甜~arm 我食~ 其他人話個texture 好怪!!!





食飽飽繼續行~~~~行去outlet 掃貨!!! gogogo!!




大家衝住去outlet~~~ XDD




一行入去outlet 就見到 佢~~~~~





當然就衝左入去~~~~kakkkaa~~ 食甜品~~~~




好似好正gum bo!!!





登登~~~~~~~

佢好好味garr!!!!!!



除左有雪糕外~~~




下面個撻中間係 溶溶地 ~~~ 好香雞蛋味ar!!!!!!!!!





另一個係 triple  chocolate 包!!





d 古力多到..................




對面係 餐廳部~~din in 的~










出番黎~ 太陽下山laaaa!





Lee 度同上年一樣咁靚!!!

原來有個水池係中間!~~上年係滿雪的!










血拼!!!!!!!!!!gogogo!!








Lego~~~~gogogo~~


好想 扭番個!!! 但好貴lorrr....





入夜laaa..... 要快快快laaa








經過 係廚窗見到 佢地!!! XDDD




即刻入去買!!!!






outlet close laaaa~~~ 我地要走laaaa!!!

買左好多野arrr!! XDD




hehehehe~~ 開動了!!!!!!!!!!!

個面~~唔洗講la~~ 係我最愛既焦糖~~





下面係牛角包個friend~~~



番去池袋酒店 check in~~~ 好累laaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~





Check in 完 就去搵吃!!! 原本 林住試下 牛兵衛....點知full 晒!!!

記得我地酒店附近有間野係 BBQ既~~ 試下先~~

我地去到....都係full 晒....但個staff 好好人...冇叫我地走, 佢叫我地坐底先~ 等一等~仲比 野飲我地~~~~~



好新鮮bo!!!




鹹魚NOUN D貨!~~xd






等有15~20MIN ~有位LAAA!!立刻點野!!!










人人都有既前菜..........竟然係納豆.................



hate it!!!!!!!!!!!!!





一定要叫既 Be ru!~~

可惜佢只係有 Kirin.... 冇Asahi........

好過冇!!! 今次 第一杯酒!!


飲酒一定要有既 G豆~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





Lee 個係正野!!!!! 燒蟹蓋!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




其他成員!~~~

Add a description
Check in 完 就去搵吃!!! 原本 林住試下 牛兵衛....點知full 晒!!!記得我地酒店附近有間野係 BBQ既~~ 試下先~~我地去到....都係full 晒....但個staff 好好人...冇叫我地走, 佢叫我地坐底先~ 等一等~仲比 野飲我地~~~~~





登登~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 蟹蓋糕+蟹肉~~~~~~~~Yummy!@!! 好香!!~~好好味arr~~~

Add a description
Check in 完 就去搵吃!!! 原本 林住試下 牛兵衛....點知full 晒!!!記得我地酒店附近有間野係 BBQ既~~ 試下先~~我地去到....都係full 晒....但個staff 好好人...冇叫我地走, 佢叫我地坐底先~ 等一等~仲比 野飲我地~~~~~







好想lum 埋佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!! highly recommend!!!!!!!!!!





開la開la!







好好氣紛ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




好靚仔咁bo!!!!!!!!!!




仲有 G Wing~~~ um.... 好普通...




好 L 鹹既海台 海鮮貝~ mama....




wahh~~~ loonnnne~~左~~~~~~~~~~~~~~~~





埋單唔貴arr~~~ 每人都係 HKD$200 ~~(我仲order 左d 壽司冇影到~)

食飽飽就行下街街~~~~~~~~~~~~~

wahh~~ 李炳憲ar.......佢係日本咁出名gar... 而家都...........


SK2 專櫃~~XDDDD




ooooo~~~~~~~ 我近期最愛既 Kai Mickey arr~~XDDD





行完一輪 就去 Family Mart 入甜品宵夜~~~~

比我發現佢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






佢真係用心太軟一樣garr~~ 有軟心garr!!!! 好好食ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!





Lee 兩包野係 Starbucks 買既~~~~~ Starbuck 薯片~~~~~~~~~~













沒有留言:

張貼留言