2011年1月13日 星期四

2011. 01 東京輕井澤又一洗滌心靈之旅 [Day 2] 輕井澤: 雲場池, 錯視美術館, 聖誕小村莊, 星野酒店

[Day 2] 輕井澤: 雲場池, 錯視美術館, 聖誕小村莊, 星野酒店



Day2 同 Day 3 係成個trip 最期待既行程---> 輕井澤 


上年去完即日來回...真係係好掛住果度~~~ 

所以決定 去2日1夜 !~~~~~~~~

唔以shopping 為主~~~ 一於放多dd 時間去親親大自然~~~~
 當然....有部分係 1月既輕井澤冇野行la.......1月 好多鋪頭唔開gar~~~~ )


好豐富既早餐~~~

主角--> Miss 左成兩年有多既 Miso Soup!!~~ 還是Toyoko Inn 最好飲~~~~~~~~~~~~




Toyoko Inn 既早餐!!~~ 唔可以只話係好好味only! 係不能形容既滿足!!!!~~

單單只係普普通通既碎蛋三文治!! 食落去有幸福既感覺!!~~~我冇誇張gar~~~~  只因佢d早餐好有 屋企feel ~~~ 高級酒店都比唔到我ar~~~   




幸福完之後就立刻出發!!!~~~~~





去到上野買新幹線飛去輕井澤~~~~~

去閘入面既Ticket office 買



已經冇難度咁買飛laa~~haha~~

好簡單用紙筆寫低 "輕井澤, Asama, 2 大人, 自由席" 比個staff 就得gar la!
佢地就識比d乜野你~~
如果你同suica 去上野既話 ~ 你就去比d suica 佢~ 佢會幫你 clear 你坐山手線黎上野既車費~  

去輕井澤既車費 大概 5550yen 一程 自由席 (包一程山手線車費)



係JR 內再入閘轉車



搵到laa~~搵到月台laaa~~~~



下一班 1030am~~~Asama號




要睇清楚先好上車ar~~~黎緊Lee 班係Asama 黎garr~~~




買野飲先~~~~ Jasmine~~~


Milk Tea??







Ar~~~都係佢laaa~~~好似好好飲bo!!!!!!kakakaka!!!

Yeah!!!!!青森蘋果汁


到la!到la!到la!到la!






上次多人d~!~~因為係星期六日去~~
今次平日去~~冇咁多人bo!



好好天ar!!lucky















到la~~到laaa~~~坐左一個鐘都唔洗~~到左輕井澤laaa~~~~hurrayyyy~~~
~

一落車....E~~冇上次咁凍bo!!!~




halo~~~又係你地arr!!~~~



準備出閘~~~~~~~~~letz go!!!!!!!!!!!







一出就有左右兩邊揀~

左邊出口係北口 --> 去舊輕井澤果邊~
右邊出口係南口 --> 王子酒店 同 outlet 都係果邊~~ 果邊仲有 個南口巴士站同 食街~~~~醫肚~~~

我地好餓~~所以行去南口先~~ 

Halo~~~滑雪場~~~~成年冇見laaa~~~~睇黎冇乜雪bo......




真係冇雪啊.....................>_<


食街搵食先!!~~



今次試 奄列~~~~








期間限定~~~~~~




乜野黎gar!??? hahaha~~唔理la~~~ ku le o ju da sa iiiii~~~



um.... 有d 出入bo... 原來係... 白汁only.....ntg special....

但個蛋包飯抵讚~~~~ 佢唔係用蛋包住d 飯~ 而係用好多好多蛋黎煎飯~~ 所以你叉落去舊飯果時會見到其實係蛋飯~~~~~



另一個~~~蕃茄湯蛋飯~~Lee 個好好味~~好清甜~~~~

(而家望番...... 又流口水la................. )



食完 急急腳去我地第一個景點laaa~~~要過對面北口gar!~~~~~~




急急行去北口ing~~



haha~~仲X'mas?~~~

又幾靚bo!!!!!!!!!!!!!!!













aiya...aiyaa~~~~~佢係咪冇開ar!!!??? 好掛住佢d 最強布丁arrrrrrrr>___<

點解gar???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lee 間真係 highly recommend garrrrrrrrrrr 





好失落咁繼續行...............

上年黎果時....成條路都係雪garrrr~~~~~~~~
(上年幅相~~~~ )





今年冇luuuuuuu




佢原來係餐廳黎~~食牛肉~



今年得... 一堆仔雪... 好la~~ 叫踩下雪laaa


望落去好舒服!!!




haha~ 右手面果間野d 果Jam 又真係幾好味gar bo!!!

有好X多味!!!!

除左d 普通士多啤利味等等之外, 仲有 蘋果Jam, 奇異果jam~!!金奇異果jam~~~~!!! 仲有牛油果jam~~~櫻花Jam



好~~過左對面~~~~見到第一站雲場池既指示~~~~

gogogo~~~~~~~~~~~












長長既樹~~~見到終點ma??


大自然呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大自然中既cafe~~~內有惡犬 XDD


wah~~~Lee 間係大自然樹林中既cafe~~~~



入去Tea 下好自在lei~~~~~~~~~~





狗屋~






長長既樹林既盡頭有4岔路~~~~


見字~~haha~~gogogo

this way~~~gogogo~~~~~






一直行入去~~~


見到Lee 間野行多一步就到gar la!


hahha~~Lee 間係UCC 黎gar!!!


其實隔離就係~~~


Lee 個就係雲場池?? nonono!!!


打得MHP多就知佢講乜la~~ 敏感同臆病 = 敏感同細膽 ar ma!!! hahhaha







佢改個名改得好arm!~ 真係過左條橋就見到個池~







Lee度就係 雲場池la!!~

可惜Lee 幾日都冇落雪~所以個池冇變冰~

















見唔見到佢地衝緊過黎arr~~XDD






真係好舒服ar~~~~~~~~~~~~~~








d鴨仔見到人就上岸gar la~~~~






日本人真係好愛惜大自然~~棵樹傷左都幫佢包扎



見到好多唔知叫乜既植物~






我好鐘意Lee 張相!!

好多顏色~好舒服~~~










對住個池既屋~













好綠既小溪~~~~~~~~~~~~


出左雲場池又見到一條長長樹木既路~~~~


kakkkaa~~吉野石膏~~~~~~~~~~~~




Lee 間係人地d apartment 黎garrrr~~~~ 好令arrr


日本仔d 野.....連地蓋都令過人garr!!~~








由雲場池行去舊輕井澤~~~~


經過一間賣碗碗碟碟既地方~~~~


wahhh~~~~有冇見過用 10yen 係日本就買到野?????


wahh~~好平arrr


170 yen 有隻杯laaa~~~~

我都係裡面買左野~~XDDD



行下行下就見到好靚既電話亭



到左舊輕井澤laaaaaa~~~果然...... 冬天.....好多野係冇開既.....




yeah~~~黎到我一直想黎既地方laaaaaa~~yeah!!!!!!

錯視美術館~~~~~
出發之前係佢個網print 張 100yen off 優惠卷~~



Lee 幅係Lee 個 museum 既主題laaaa



wahh~~出黎laaaa~~~河馬!~~


Lee 張係d參觀者既創意~~~~kakaka~~~

你會林~點解佢會帶 牙刷呢??? 因為......................


kakakka~個museum provide 埋garr!!~~~ 

好多道具arrr


Lee 個小朋友好正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好動感~~~~~~~~~~~~~




Lee 張好正!!~~~~kakka~~ 

正在6個小朋友真係倒轉左XDDD



玩完後可以有份Free cake 食~~ 但冇野飲law.... 屈ed....






出黎時都5點幾laaaa~~~~黃昏laaa






有發現!~!~~~!


kawaiiiiii~~~~~~~~~~~~~~~


有間鋪頭只賣lee d 好得意既手巾仔~~~






行緊番車站搭shuttle bus 去酒店~~~~~




行行下.... 望一望左邊小路..... 見到有野發光worrr!!!!~~~ 


被佢吸引行過去睇下~~~~~~~~~~~~ 




wahh~~~~~~~~~~原來係我地上年經過個小小聖誕村莊arrr~~~~~~ 





Wahh!!!!!!!!!
好靚ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

真係靚到呆左ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



好多光由上面曬落黎!!!~~~



好棒既圖畫ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~



加埋後面d光.........可唔可以唔好咁靚arrrrr???




愛死Lee 度arrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


因為要趕shuttle bus.... 唔可以停太耐...... byebye laaaaa >____<









行番去南口巴士站~~~~等酒店既shuttle bus 
今次住既就係一年前想去住一住既星野溫
泉酒店(星のや)~~~~~

終於可以試下laaaa!! 


樂天, Jalan 冇 Lee 間酒店 book....

係要o係佢個官網 book!
http://www.hoshinoya.com/


好彩...我地去既時間係淡季!! 所以房價.......比旺季平左好多..... 
但都仲好貴.... 淡季都成 17000 yen/person/night (no breakfast) 
唔理la!! 豪一豪!!~~~ 


酒店既shuttle bus 到左laaa!!!!
個司機叔叔見我地係外地人...就幫我地打去酒店confirm 我地係咪有booking 
真係緊張~~~幾驚話冇book 到 


好彩~~~~ 酒店confirm 有我地booking!!~~
我地好安心咁坐shuttle bus!

司機叔叔都好好人! 話比我地聽係邊個站要落車~ (因為....個shuttle bus 會停幾個站)



我地搭左10~15mins~~~ 就到laa~~
酒店派左一個staff 係個車站等我地落車~~ 然後帶我地去welcome room~
因為我地落車都成 6.30pm luu~~ 天已黑.....落車既地方黑到.... ..所以冇影到酒店welcome building~


Lee 度就係welcome room!@~~~~~




都幾靚bo!!!!雖然安心黎到~~~但仲好緊張arr!!~~~ 

個staff 帶左我地入黎就唔知去左邊laaaa



佢入左去羅 lee 杯 welcome drink 比我地~~~~~

好得意~~佢話係當地既飲料bo!~~ 我覺得係 薏米水 加d 薏米~~~~



waitinggggg~~~~~ 唔知等d乜~~~



個staff 終於 帶我地出welcome room laa~~

帶我地上車?!!!!!!




冇錯!!! 佢一路揸車一路同我地介紹酒店設施!!~~

搭左5~10mins~終於到 我地既 "房" laaa!!!~~~~

係一棟三層house 裡面其中兩層係我地既房~~~~~

我地 "Wah" 左一野!~~~ 
好surprise 原來佢係一棟house.....




個staff 帶左我地入房~ 逐樣逐樣同我地介紹~~ 房既設施~酒店既設施~ 餐廳溫泉....等等~ 好詳細~
佢d 英文好好~ 我地完全聽得明!!  

佢仲好靚女!! ~~~ 

好~影一影 價值 34000yen 一晚既房先!



玄關~~


玄關一出~~~~大家都wah! 左一聲~~~~~~

好靚ar!~~



tatami 床~


仲有個staff 擺係床上面既衫

浴衣~~~~


仲有好warm 既 外出用外套~~~~加 木屜用既襪



床對面有個屏幕~



d紋好靚~~~~~~~~~



屏幕後面有個客廳~~~~



個staff 走之前 仲幫我地開左個hi fi ~~播d 好輕鬆既音樂~~~~ 好relax garrrrrr~~~真係~~~~~~~~~~ 
Kenwood 黎garrr!!! 



仲有 個 B&O 既電話!!~~~kakkaka~~




屏幕後面個客廳~~~~


好舒服garr~~~其實可以比人訓都得!!!!!



房有綠茶自已沖~~~



仲有welcome 甜品~~~~~ 

係我食過咁多 果子中最好味!!!! 佢中間夾左人參garrr~~~




bathroom





最愛佢d 棉花棒~~~佢另一邊係耳"where"



bathroom~~~ 好暗~~


但入到去好香~~~好香既木味~~~~



haha~~~Lee 個係 Lee 間酒店既 賣點~~~bathroom 有 蘋果浴~~~~~正!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




值得一讚既係 ---> 佢所有地板都係暖暖地~~~ ~~~ 不論房定bathroom 都係暖暖地~~~~ 好窩心~~唔會一味開暖氣 !









夜laa~~~餓laaa~~~ 

酒店裡面有一個area 係有幾間餐廳 ~

唯有去食laa~~~ 冇其他選擇~!!

由房去 餐廳要 call 車黎接我地~

我地就揀左Lee 間~~ 高級"村民食堂"

佢係一間日式餐廳




入面既裝橫都幾高級bo......






但有d 似 canteen!




menu



點解話佢高級???



睇下個價錢........

唔平gar.... 村民....唔係好僕素gar mei???



get ready!!!!



我就揀左個最貴既 村民定食 set 試下!~

村民......點解咁貴gar....?

一黎到~ hahha~~幾得意bo!!!!




有3層~

信州牛~~~ 好味!!!!!!!!!!!!!!!! 好好味~~~~



好得意既外表~~~咩黎gar lei???

wah~~~~糯米飯!~~~~

好香草葉味~~鹹鹹地!!~~唔錯唔錯!!!~~~~


仲有 清蒸 信州 野菜~~~~~


牛肉 cleared!!!!!

個底有好多....九黃....


好清淡~~~~~~~~~~~




個set 仲有個 miso soup!~~~



wahh~~~你睇!!! d料多到!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!so full!!!!




另一個 set~~

好神秘!!~~~



登登!~~~~~ 係三文魚+野菜~~~~~~~~


食飽飽~~~就過隔黎 浸溫泉~~~~~~~


Lee 個係 open to public 既溫泉~~

酒店仲有個 hotel guest 先入得既溫泉~




gogogo!!~~~
check in sin~~~ 

佢會比 你需要既用品你~~~ 例如梳~



我地浸左 半個鐘~~ 就走luu~~~

過番餐廳果邊 call 車接我地番房~~



坐係度等車中~~~~~~~~~~~~~~~







番到房前面~~~ 一望上去~~~wah~~~~~~~~~~~~~

好多星arr!!!!!!!!!!!!


好靚ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!




係房hea 左一陣~~就事不而遲~~~去埋 酒店 guest only 既溫泉 浸下先~~~~~~~

Lee 度就係 laa~~


Lee 邊係男湯入口~~~ 同男休息室




溫泉入口出面係個大露台~~~ 可以望到 酒店個湖~~~ 同湖邊d房~~~

好靚ar~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



仲可以見到星星tim arrrrr




佢website 張相真係靚到din arr~~~~~~~~~~~~~~~~同我見到既差唔多一樣!!! 靚!!!!!






浸完溫泉就暖笠笠咁番房睇星laaa~~~



房露台望出去係一個 野鳥森林~~~~




d星好難影~~~hahhaa~~



神秘讚嘆既事出現laaaa!!!!

我地影星影星.... 比我地影到 UFO?????????? 真係大自然的奧秘la....
我地只係set 左 30秒 既快門only.............




非常神奇既係.... 佢係一個等邊三角形!!!!

仲要係好快咁郁過



雖然睇唔到流星, 但比我地o係相中發現神奇既東東~~~






沒有留言:

張貼留言