2012年11月29日 星期四

[6日5夜] 2012東京熱海伊豆秋郊自駕遊 - [Day 1]

唔講咁多~開始!!!

Day 1.1



唔知點解會 pre order 左 一個 Low Calorie Meal 比我!!...
Anyway~~ 試下laaa~~ !! Preorder 既~可以比 Normal Meal 早有食~~~



Low Cal Meal 有乜野??
真係好清gar!!~ 有個生果盤, 有個白烚雞胸... 有盆 青豆蓉撈飯! 仲有豆腐花~~~~ 其實 都幾好味~~ 我鐘意佢個青豆蓉撈飯~~~~
但........ 冇 haagen daz lawwww!!!! >.<




好彩~~~~當 serve normal meal 果時~~ 可以request 多個 雪糕比我~~~XDDD仲有多 罐 Asahi tim arr~~~
當一次過飲 橙汁 + 食豆腐花 + 食雪糕 + 飲Asahi~ 會點樣呢????? 
答案就係~~~ 我冇事~~~~ 一d Or 都冇!!!!





隔離個 Normal Meal~ 魚香茄子~




Zzz 左一 陣~~~ 就到laaaa~~~ 我又黎 laa~~ 仙境~








希望黎緊Lee 幾日好天laaaaa~~~~



大家 都係 一人一個 Gip + 背包~~~~ XDD



7am 黎到 Lee 個 Narita Express / Keio Line 大堂~~



JR customer center 未開ar!~ 所以黎 Lee 個 center 排隊買 Narita express package! 一個人 5500yen 有 來回 Narita express 車飛 + 1500yen Suica



買好~ book 好 指定席~



等上車~~~ 就望下有乜野好買~~



d 野飲~~~唔特別~~~



Lee 個 呢? 都係冇乜特別~



kaka~ 見到 special edition 既 午後之紅茶~~ 白雪公主 蘋果味~~



仲有仲有~~伊藤園 冬季限定~~~~~仲有...... 米奇老老 version 生茶~



香港 做齊左未?



一落去 等 7:30am 既 Narita express ~~~ wah!!~ 超凍!!!!



坐左 1個鐘多少少 就到 Lee 個地方~~~ 品川!!~~ 今次第一次 book Lee 度野酒店~~ 因為 要方便 Day 2 係 Lee 度 直接搭 新幹線 去 熱海



其實 由JR 品川 去 今次 book 既 Toyoko inn ~ 腳程 只係 對面馬路 行多個街口~~ total 2mins !~ 方便非常!好快就見到 Toyoko inn !!~~



到laaaa~~ 品川 高輪口! Lee 間 由于地方非常方便! 所以 經常爆滿! 要提早好多book gar!~



佢個 lobby 真係好細...... 由于太早 ~ 未 check in 得~~ 我地就 放低 行李 出去玩玩 lu~~~~~



出去玩玩~~~~ Lee 條馬 路 兩邊 都有銀杏樹~~ 好靚ar!~







行番黎 JR 品川站~~~ 有 supermarket~~ 開到 9pm gar!~


站內~~ 品川係大站~~~ 人流非常多~




入左閘後~~~ 仲有一個 商場般 既 shopping mall 你行~~好大gar! 有 食物買~ 有書買~ 有便利店~



d 野 靚到呢~~~~~ 五代唐糖 你輸左laaa!




人地 靚你幾多條街~~?! 好想買arrr~~



經過見到 Andersen~~~~horhorhorr~~ 我既 第一個早餐~~~



揀邊個好呢?~~ 






d tart 都好 bo!~


最後我揀左個 芝士包~~~~~ haha~






另外 係 7 仔見到 佢~~~ 又係芝士東東~~買左 XDD 好 cheese cake 既味道~
係書店 見到佢ar~~~~~Suica 雜志~~~~~~有好多野送咁bo!!!!aiyaaaa~~ 我最後唔記得左買 arrrrrr >.<
仲有 Suica 頭套~ XDD已入手~~~ again~~~屋企而家有 3 個 頭~~




第一站 ~ 我地由 JR品川去JR 上野~~好係 190yen~~ 再由 Metro 上野 黎到 淺草 ~~160yen~~~
出左閘~ 要由淺草再轉車 去 .... Skytree... 頂... 只係一個站... 收我 140yen!! chi sin!!!! 我地決定 !!! 行過去~~ 唔搭地鐵!!!!!!!







其實 過對面馬路~~~ 就會見到 Lee 個 隅田公園~~~
Lee 個公園 黎到 7月尾 會有煙花 睇garr~~~




好 ~~ 再行前少少就會見到 Asahi 大樓~~ 即係果 pat 金黃 cream~~~ 





kakka~~ so funny~






登登~~~ 見到 laaa~~ Skytree~~

























要過河~~~~









Lee 條 時時 聽既 ~ 吾妻橋~










沿途有好多 日本人 影相~






成地Smile~~~~~~~~





好好天arrr~






好野~~~





行過到對面~~











佢地d 麵包店 有一個 巨 Skytree 麵包 買!! 成700yen!!~ 唔該晒~




其實望住 Skytree 行就 得 gar la~






沿途 有鋪頭 有skytree 扭蛋!! so funny!!






但要 比 300yen 扭!! 好貴..........







我地繼續 行~~~ 望住 碌野行~~~~ 我地前面仲有一班 姨姨們 行~ 我地跟住佢地 XDD





請找亮點~









如果 夜晚 黎~ 都幾靚~



XDD




到laaa~~ 由 淺草 慢慢行過黎 Skytree 要15-20mins~~~ 都 ok ar!!~ 好過 坐一個站 成 140yen!!~




おはよう~~~ skytree~




Skytree 樓下有好多野行!!!!





我地行入去laaaa~~





原來佢仲有水族館











一行到入去 ~ 有個 電視台 store~




wah.... 重口味到呢~~





E? 好多 cup noodles bo!




wah~ crossover... 原來





Cup noodles X Monster (日劇) X Hello Kitty...... -___-





仲有好多 Monster product...... 慎吾叔同智久叔....





kakka~~ 仲有好多 卡通 漫畫 product!




上到去天空樹 lobby~ 好長龍..... 好多人.... 要排 成70mins 先上到去~ 仲要比 2500yen..... 放棄了!!!




去左隔離 complete 我地既 mission 1 !!~~~~




meji 100% Chocolate cafe





好靚ar~

Lee 個係外賣窗口~ 有熱古力~ 仲有雪糕ar~





仲有堂食!





入去lu~





一入去有兩邊~~ 一邊係shop~ 一邊係堂食餐廳~~




我地黎左 餐廳 Lee 邊sin~~~




d 登好 古力ar!~





個天花板都好古力ar!~





去櫃台 order 比$$~ 再搵位坐~~~ 之後d staff 會 羅野比你~

第一個早餐 1610yen /2位~





yeah~~~





入面係古力~





仲有一杯熱古力~~一杯熱咖啡古力~~~ 兩杯都好濃味~~~~但唔夠 杰~





一杯飲品會送 一粒送古力奶~~





仲有 超長古力waffle ~ 一個人都唔知點食....-___-




望出去~ 都係好多人~~ 都有好多學生黎 skytree





食飽飽~~過去 隔離 shop 買手信~~~

好colourful arrrr~~~~~~~~~~~全部都係 唔同味既古力片





仲有一隻叫 special 味!! 成個packing 好似 condom 咁





好靚arr~~~~ 有honey 味... 有 黑糖味~ 有紅豆味~ 有奶茶味....等等等等





出番去~好好天ar!~~





再入去 skytree 裡面 既 Shopping mall~~ 好多野行arrr~






一入到去....就見到佢...........人咁大
隻..... 仲要有長腳 lol





Lee 間 kitty shop.... 有好多 product...




仲有 一碗碗 唔同地方出產既 麵~~ d 碗好靚~





仲有 乾物~









仲有 mimi 形水................lol 咁又可以收你 貴d laaa~





仲有 one piece a






好多 skytree product.... 餅幹... roll...蛋糕..




仲有 waffle....







Lee 個幾年前都見過~ 但果時 冇咁多 款~~~


出左好多arrr!!仲要好靚!!








好靚!!! 櫻花version!!!





超靚 銀杏樹 version!!





仲有 好多 平凡得黎又 好靚既 version~





超強 orchestra version!!!!!






超強 體操 version!!!





仲有 X'mas version!!!!! 好靚arrr!~~


其實好貴~~~~ 一個version 要成 1500yen..




繼續行~~~~





仲有好多傳統既 鋪頭~





行左成 個幾兩個鐘!!!!~ 都未行晒~~要走laaa~~ overrun 左好多tim!!









我地都係 決定行番去 淺草站!






原路行番去~






















行番黎我地出既淺草站 ~~~ 原來 Lee 座野 有來頭~ 又係d 歷史文物 renew 左 做 地鐵站 同百貨公司~







下一站~~~~上野!!!~~~~淺草過黎 只係 3個地鐵站~~~


JR 站裡面既 Andersen arrr~






原本 上野 Andersen 同 上野森美術館 既 exhibition crossover~ 出野~~




登登~~~ 有人買左!!~~ 法老王 包!!~~ 盛惠 700yen!!





過對面 上野 Ami 橫丁~~~~~ 掃arr~~~

黎到 Lee 個戰略性地段!!!!! 我本人
東京 一定要 第一日就黎 上野 ~~~~~~ 格價!!!!!!!!!!!!!!!! 






一定要黎 二木果子laaa~~


又有 Lee d 大大盒~ 又可以食可以玩 既大屋laaa~~ 咁大盒 都係 900yen jar!~





仲有 阿信屋都有既 the皮熊~~~ 當然 Lee 度 平d la~








超平既燒餅!~ 100yen 一包! HKD$10 都唔洗





好! 開始 格價!~ 同掃貨!!!!







Kanebo 出既 洗臉粉粒粒~~~ 正常價~~~冇買~ 格多幾日先!





DHC Lee 隻 強野~!!! 平時都係要 1890yen!!~ Lee 度1490 yen 都好平arr!!!~ 要記低!!!!





仲有 香港arm arm 有既!~~ Lee 度好平!!!! 14塊 870yen~ 但唔係最平 XDDD





Lee 個去日本必須品!!! 但唔係最平!





仲有好多 DHC~ 都唔係最平!






殺龍巴斯!!! 比起香港真係超平!! 140塊 798yen! 香港 80塊要 HKD80!!!





仲有 好多唔同Collagen!~~





仲有 感冒藥~~~唔落手住~~ 要格價!





龍角散 Lee 度最平!!!~~





黎到 上野 一定要黎 Lee 間 小島屋買 魷魚C~~~同 元貝~~~~~

一入就入左 1kg 魷魚C~ XD





Ami 橫丁盡頭 再行過對面馬路~




冇乜野行~ 因為全部都係當鋪





上野掃左兩個鐘~~要番品川check in laaa~

由上野番品川都係 15-20mins!

我地房 望出去~~ 都 ok wor!!~~





chech in 完 就 那那林 去 JR有樂町站出~





行去銀座~其實好近





春天百貨ar~ 下面有uniqlo~











見到好多名店la~ 到左銀座la




halo~~ 到左





黎到 銀座 雖然睇落去已經天黑~ 但其實只係 5pm jar~~~

第二mission !! high tea~~ 係Gucci裡面~~~~







好有自信咁衝入 係香港入都冇入過既 Gucci ~

係地面果層入d 有個地方係搭 lift gie~~~


lift
入面
~


有皮sofa........
4
樓就係 Gucci Cafe laa~~






到la~ Gucci Cafe! 好高級既 "簡jie" ~

一入到黎 就有個好
靚仔o
既 服務員 帶我地去 我地張台度~








好deluxe ar!





睇本menu就知 la! 全皮的~











Menu 裡面 ~ d set 唔算好貴~ Tea set 由 3pm ~ 6pm ~~~
















我地一人叫一個set~  (一杯飲品 + 一個dessert~)






左 Gucci Tiramisu~ 平平凡凡 ~ 係 要個 Logo jie~~~








我lee 個強ar!





係硬版creme brulee雪糕 ! 超好味! 上面係厚厚既脆焦糖! 下面超重雲呢拿味!!正正正





發覺 原來 Gucci Cafe 所有waiter 都係 男仔黎gar~~ 仲個個都 高大靚仔~  (唔知係咪我地好彩la~)

佢地都 會 跪低 咁幫我地
落 order
答我地
既問題~~



見到我用 iphone 5~ 佢地又一齊過黎 同我講佢地都有用 XD so cute!~





high 完 tea已經630pm laaa~~~



我地分開shopping ~~~約

一個鐘後見~~



經過Lee 間 Toraya ~ 好似係勁野黎~~~






Lee 間香港都有~~~好多分店~




幾層既 Burberry~











水晶 聖誕樹~~









g.u. 係 uniqlo 既 sub line! 平過 uniqlo !!! 以前既 Uniqlo 個位 變左 Lee 間 g.u~~


有好野執garrr!!~~






去~~~~~



有野可以入手! 好好著! 好易襯~~裡面仲有增高墊 tim ar!!~~


個價錢仲吸引arr!!!!!990yen! 抵ar!







又黎拜下la! 但冇野買~ 好多人..........








Bvlgari 今季主題! 蛇~~~ 好靚arr!!!







成棟圍住左!






對面就係 Cartier!~~~ 靚就靚la~ 但Bvlgari 靚好多






銀座已經有好多聖誕野~ Mikimoto~~~

































仲有 Lee 隻野~ 聖誕左






我既 Waffles arrr~~~ 點解你咁夜 (其實只係730 pm..) 都咁多人arrr!!!!?






我地去銀座蟹樂道.. 要等位... 仲要等成45 mins~ 所以我地去左附近既 Caretta~ 睇野先~~~~ 
真係好靚~~


































突然熄晒燈~




原來 個show 開始laa~~

























































































夠鐘!!!~蟹樂道~~~ 我黎laaa~~



Hello!




promotion~~~ 冰點 Beerrrr~~~~ 緊要飲!!





都係果d 野laaa~





要Lee 個~



同 Lee 個~









冰點 beer~~~~ 果然好冰!!! 真係好正!!! 好凍!





開始laaaa~~



凍蟹腳~~







大大條~~







蟹 sashimi~~~~~正arr~~~~~~~~~~
~~ 好甜arrr




蟹 BBQ~~~~ 又係我最愛!!!




燒arr~~




仲差dd~



得~~得左




蟹邊爐



有專人幫我地成鍋擺落去














完成!~ 等佢地熟




食下炸蟹鉗





好多肉arrrrrrrrrr




就得laaa~~






食!!!!!!!!!!!!!!!!




食完之後 落飯落隻蛋~~





登登~~蟹粥!!! 正!!!





仲有蟹sushi~~ 但我地已飽反了!


都要食埋個 濃味綠茶 雪糕!




仲有杏仁pudding!~




銀座Lee間得房gar jar!~ 我地間房




今日既戰績~~ 上野小島屋!




1kg 魷魚C ~~~~>v<
1000yen~




裙邊~~~ 900yen





特選o既八爪魚 片~ 800yen





Lee 個係 Skytree 見到 only!!~ so funny gar!



落入去飯度變海鮮飯!!!! 真係有 扇貝!




仲有個 法老王.... ....原來你係邊度望佢都會望住你





















so scary !!!





仲唔係?~!





今日第一日就係用黎格價! hahha~~ 冇乜點買野!~~~






沒有留言:

張貼留言