2012年6月22日 星期五

超讚 HITACHI日立 Hada CRie Cool CM-N1000 + 用後心得



最近見到 Hitachi 出左個 美容器, 香港賣緊 o既係CM-N800 既型號 (即係 陳妍希 果隻)/既 CM-N8100
其實Lee 部係 2011 年出!
上網 search家o既 comment !好似好多人都 對Lee 部野 讚好!
主要 係用 離子 +/- 黎 做導出同導入!! 效果好似唔錯!!
心郁郁~好想買!! haha!~
再search 百老匯賣成 HKD19xx.... 但冇現貨...
又貴又冇貨
索性去Yahoo! Auction 睇下有冇 水貨!

原來 日本水貨真係平好多! 只係大約 HKD1200!

再睇下原來 日本今年2012 年頭 出左一部 新 version - CM-N1000

同 CM-N800一樣有 4 個功能!~
1 - 清潔導出
2 - 滲透導入
3 - 保濕修復
最後果一個功能唔同 !~
CM-N800 係叫 Refresh - 一個禮拜 同埋 Mask 一齊 look 一次!~
CM-N1000 就係叫 Cooling 既功能~ 係透過冷凍技術收細毛穴!! 日日都用得!


仲有一個唔同! 就係 CM-1000N 係要 連住 電線 開住用! Lee 一點唔方便!~但我就覺得冇所謂!




價錢 當然貴過 水貨既 CM-N800 la! 但又 平過 行貨既 CM-N800!


香港Yahoo! Auction CM-N1000 賣緊around HKD$1450-1700 (真係平過行貨既 CM-N800!!!)

係 日本Yahoo!Auction 都有ar! 仲平d tim ar! 有人由9000yen 開始拍! 其實計過運費 都平過香港拍賣~ 但麻煩lawww~~

係日本 Amazon 都有得買ar!~ 如果去日本旅行既話就可以係 Amazon訂! 可以係 Lawson 羅貨! 價錢 around 11260yen!!!!都平幾百蚊gar!!

我最後係揀左係香港Yahoo! Auction 買~~ HKD$1460 (2012.05 價錢)









一開盒~ 一支 美容器 + 兩個膠圈 + 一個 日本 火牛!


要注意既係 Lee 部係 水貨! 所以要要 配番個 香港火牛 !
由110V 轉 220V
個火牛要 50W 以上先 ok!
因為 Cooling Lee 個 功能 係要用 電 d!

我Lee 隻係 70Watt ~ 所以 ok!~
我係 灣仔 電腦城買既! HKD$98




全部日文? 唔緊要!
其實順住做就 ok gar la!!




"モード" 就mode ~ 個 step 按 Lee 揀la!
"強/弱" 力d 力d~ 個 step 邊d 度 gar! 強!
"入/切" 就係 on/off !


每個Step look 5 分鐘!
每個step 佢都會自動停! 自動 關機!
等你準備好做下一個 step 就 按番 "入/切" 果個 制 就自已會進入下一個step










準備材料: 化妝棉 x 2 (for Step 1 同 Step 3)
化妝水/水/lotion

(意: 導頭 質/ 稀gel !!! 質/ Gel/ 份!!)





Step 1 - 清潔導出 (5 mins)
將化妝棉套於導頭 , 以化妝水沾濕化妝棉, 開機, 輕輕滑動 (碌)按摩肌膚
如果 發覺 化妝棉 化妝水沾濕化妝棉! 面 laa!!!

滑動 (碌) :


Step 1 完! 黎 bo!






Step 2 - 滲透導入 (5 mins)
個 Step 化妝棉同膠
佢就叫 將化妝水塗係面上,再用導頭在面上輕輕直接滑動 (碌)同按摩
但我就 覺得 "將化妝水塗係面上" 先... d 化妝水乾! 上, 面上輕輕直接滑動 (碌)! 樣!~ 發覺 化妝水 化妝水 頭 la!
透過微振動脈衝信號輕拍肌膚,會更易滲透底層!



Step 3 - 保濕修復 (5 mins)
新o化妝棉套於導頭 , 以化妝水沾濕化妝棉,直接滑動按摩
化妝水會滲透到皮膚的最深的角質層,滋潤表面,令面部的保濕力更持久!


完 Step 3 會 feel 滋潤~!!! ^^




Step 4 - 冷凍收毛孔 (3 mins)
Lee 個Step 唔洗妝棉同膠圈!! 入 Step 4, Cooling ! Cooling 係 1分30秒~ 係 Lee 1分 30 住! 佢 bi 用! 使1分30秒! 毛孔下! (碌)!





Step 1 - 4 係 18mins! 快!~ 個 Step!

既 以 跟 做 個 ~ e.g. 1+4, 1+3 ....





妝棉:

擇 妝棉 都好重要! 
厚!
以 磨 就 luc 綿

緊 Leed 隻~ 盒~綿~

都 ok la! 




過 牌! 2 -Way cotton ~ 厚.... 頭 feel 到 面!



我最後買左 Lee 隻 Leed 紅盒~白綿! 但要剪開一半黎用~ 太大塊la!
Lee 隻薄d!~ 但 唔易起粒粒!~ 都ok! (當然唔好大力磨面laa!!)







化妝水/爽膚水/Lotion:

化妝水 就ok!! 晒 3個Step~ 便! 左d~ 

 個Step 同o 化妝水~


Step 1 - 清潔導出 -  Bioderma 
















Step 2 - 滲透導入 - HABA White Lady / G Lotion / B5 gel




















Step 3 - 保濕修復 - HABA G Lotion 
























咁 拍 White Lady 同 G Lotion 係 好 Lap 咁!
用 機 碌 完~ 唔 Lap~


係 膚! T 油 U乾!
期 
左 14日~ 孔 左! 有d 覺!

院 , d 師 話 用d 孔 facial ~ 
去, 冇 sell 要 Lee d  facial ~ 而sell 我 紋, 多d 既 Facial!
估 係 我d 孔 左!~ 地 唔sell 我 lee 樣la!!


係: 
好!~~ 事 做 facial~係 20mins jar ma!!~
係 Lee 部 機 錢 !!!!~ hahha!!!!



後心得:
如果使用出現皮膚乾乾地o既情況, 可能係因為 用左 "強/弱" 中 o既 強度!
我就試過咁o既 情況! 所以 校番 去 弱度~ 就冇咁既 情況發生la!

Step 2 如果用 Gel o既話~ 都可以 將d gel搽左上先 碌~  我就覺得Lee 個 step 唔洗用 lotion 都 ok! lotion 就算 搽上面碌 或 滴o係部機 碌 都好 麻煩! 好易 sip 入去 個導頭 條 "La" 果度......


緊記 唔好 太大力 碌! 好傷皮膚gar! 如果 碌碌下 覺得乾乾地就要 滴多幾滴 lotion laa!~
地碌 舒服好多! :) 當然如果化妝線 碌到 起毛頭就要更換la!!









20 則留言:

  1. 想問你做完Step 4, 個金屬頭會唔會熱熱地?
    我用50 Watt 火牛唔知得唔得呢?

    回覆刪除
  2. 做完Step 4 個導頭應該唔會 熱 gie
    只係部機背d 氣孔位 有少少熱!

    50 Watt 火牛 ok gar! 一定要 最少 50 watt!

    回覆刪除
  3. 我想買CM-N1000請問可否告訴在哪裡有水貨

    回覆刪除
  4. 我係 o係 Yahoo! Auction 買gar!

    回覆刪除
  5. Cool CM-N1000 雅虎拍賣 $14xx甘平?可以卑網址嗎?can you plz email to me: sweetfish123hk@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  6. 剛剛 check 左 Hong Kong Yahoo Auction, 真係貴左好多!
    之前我 check 過 日本yahoo, amazon 同 幾天 都係around HKD1100-1300
    而家check 番都 貴晒!

    不過我有 之前 賣家個 contact , 如果你想買 , 可以幫你問下佢而家買幾多錢

    回覆刪除
  7. 我都想買N1000 , 可以幫我問一下你熟悉的賣家嗎? sharonshen109@yahoo.com.hk

    Thanks

    回覆刪除
  8. ME TOO 我都想買N1000 , 可以幫我問一下你熟悉的賣家嗎? sky_tella@yahoo.com.hk

    Thanks

    回覆刪除
  9. 我問左個賣家la!~ 佢話而家要 $1790, 日本果邊 都加左價!

    如果你地仲想要佢個 contact 我可以 email 比你地!

    我見到 香港Yahoo Auction 都有人賣 平dd ,有 d 人賣 1680,1650 咁!


    或者 如果你地等到既, 我會係今年11尾 會去東京, 可以幫你地買, 價錢要到果時睇下會唔會唔同再作實

    回覆刪除
  10. 我都想買N1000 , 可以幫我問一下嗎?YQT888999@hotmail.com

    回覆刪除
  11. 我都想買N1000, email:
    lawrenceyeung2005@hotmail.com

    Many Thanks.

    回覆刪除
  12. 110v火牛壞左,你知我應該如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係個由110V 轉 220V o既 火牛 死左?? 如果係既, 就多數係裡面個 "start" 壞左! 或者你可以 買過隻牛la!

      刪除
  13. hello,看了你的介紹,好想買N1000!想請問你可以給那個yahoo賣家的網址我嗎?Thanks in advance!!

    My email: hoi.wunwun@gmail.com

    回覆刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 想問下
    在做step1前
    會否先做一次人手落粧
    及做一次cleansing
    才做step 1 架?
    thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 係ar! 要 做晒落粧 同洗面之後 先可以用部機 做 step 1 gar!

      刪除
  16. 請問你Step 4 要用什麼產品配合?要用化妝水?lotion?我見有人話Step 1 可以用清水,你有無試過?我睇完你介紹,即刻買左這部機

    回覆刪除