2011年11月19日 星期六

2011.11 東京家庭遊 [Day 2] 淺草/銀座/築地大和壽司/中野/六本木 Mid town/新宿牛角

[Day 2] 淺草/銀座/築地大和壽司/中野/六本木 Mid town/新宿牛角



一早起身~~~~ 落去 Hyatt Golden Member Refreshment 果邊食早餐~~~

我就羅我尋晚買果d Mister Donuts~ 羅出黎食~~~

Mister Donuts 同 Snoopy Crossover!~~~~~ 個袋好靚~~~~




我最愛~~~~~~ 佢d donut 真係好軟綿綿garrr~~~~~~~~ 1000000 個 like!!!!




Lee 個好似係 咖啡味~~





食完出發去 第一站!!!!! 淺草~~~










一早就 咁多人laaaa~~~ 好多學生團ar!












佢地 落閘d 畫都靚過人!




到左我要買野既地方laaa~~~



就係買 Lee d 衫仔比人! 好得意garr!




超可愛的說~~~~~~~~~~~~




Lee 度原來有假髮 鋪...



真人 戴比你睇 XDD


仲有假人!













wah~~~~ 見到la~~見到laa~~~~Skytree ar!!!




又叫新東京鐵塔~~ 但未開garr~~~














Lee  條街我諗起澳門 XDDDD





好好天ar~~~~~~~~~~~~~~~~~
















真係有好多學生~~











原來係拜觀音.....





Lee 個唔知係咪觀音黎呢??









佢地 同 d 初中雞仔 影相 XDDDDD 真係笑了!!





Lee d 樹好靚arr!!




Lee d 咪叫 天晴laww!!!~~





























無意 經過 花月堂~~~~ yeah!!!!!

但一早食完早餐 食唔落佢個 巨 包!!





有堂食~~~





又有外賣~






有雪糕bo!!!






買番支先~~~~


P.S. 巨包 係下面!





我既 係 枝豆味!!!!~~~  其實mama 地~~~~爸爸o既 梅味超正!!!!!!!!!!!!







Lee 間應該有 得食鰻魚飯! 點解?





睇下佢有幾多係門口?!~






so scary!!!!





周邊仲有好多小店~




好fresh ar~~~~~~~~~~~~~~~~~













好friendly~~~~有毯~~~~~









我地下一站就黎到 銀座~~~ 得一個目的!!!





就係陪媽媽黎Lee 個地方~~~~~
好出名 賣 紙筆墨既地方!




鳩居堂~~~
kawaiii既logo~~~~




日本小朋友真係好可愛!!!!




趁大家陪緊媽媽買野時我就鼠左黎 Lee 樹~~~~~~~~~~~i miss u arrr!!!!




熱辣辣既 wafflesssssss~~~~~~~~~~~~~
~~~~好好味ar~~~~




再黎多個~~~~
Lee 個係 蕃薯味~~~ 好蕃薯ar~~~~~~~~~~~~




媽媽掃左 HKD2xxx 既野之後 就行過去築地~~~




1pm 黎到Lee 樹~~唔洗等~~~yeah!!~ 大和 壽司~~~~~
一黎到就有位~~~~~~~~~~




Miso soup~~~~~正!!!








蝦頭yummmyyyY~~~~~~





uni~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:smile_40:




mama 地~~~唔arm 我~~~~ 太多骨~



再ENCORE 海膽~~~~~~~~~幸福之高度!!!:smile_40::smile_40::smile_40::smile_40::smile_40:




之後過左隔黎行~~~~ 去番上次 買 福餅既鋪頭~~~ 但......福餅賣晒~~得番Lee d................. !!

唔緊要~~~~ 掃!!!!!!!!!!!!!


食完大和壽司~~~
我地番左 酒店休一休息~~~ 姨姨 話累~~ 所以唔出黎行街laa~~~
爸爸就帶我同媽媽去佢時時去既地方~~~~就係Lee 樹laaa~~~~ 叫 中野既地方~~~



一出車站行過對面就係 Lee  個廣埸~~~~~~  都好多人ar~




裡面 有好多鋪頭~~~~



爸爸帶左我地行地下街~~~~~ hahaha~~ 下面有 個好 local 既 超級市場~~~~





個地下廣場 真係好 local gar!!~~ d 野都平過 出面~~好多C9 黎既地方~~~~~



我地上多一層~~~ 有衫褲鞋襪買~~~
再行前d就係平時爸爸買 衫既地方~ 佢話平靚正bo!!


行前少少有一間買零食超平既鋪頭~~~~ 掃左好多野食!!~~~正arr!!!~~~
之後番去 地面 d 藥房掃~~~~~~~~~~~
我地就 shopping 到 黃昏~~ XDDD

買左好多野arr~~~~kakakkaka~~



原來對面有 1010 gar!!~ 下次再黎sin!! 

中野之不過係 新宿站 隔兩三個站gar jar!





走人luu~~~










見到Lee d 櫃 就會自動飄 埋去




真係好好睇ar!!!



Softbank 隻狗狗好可愛arr~~~



好正既有味水~~~!!!!



我地既戰績~~~~~




番酒店接埋 姨姨~~~~ 就出發黎Lee 樹~~~~~~ 六本木Midtown~~~~ 睇X'mas 燈飾~~~



Lee 個 Message Bambooooo~~




佢個網介紹係好靚gar~ 但黎到... 有d 普通~~







好凍好大風....................





行ar~行ar~~~~ wah~ 好靚ar~~~~




又凍又靚ar~











一月見到既聖誕樹arr~~~



好靚ar~~~~~~



























佢裡面有野laa~~~ 一月黎果時係冇都冇gar!


行過少少就係 Midtown 重點 X'mas 主題~~~~ Starlight Garden~~~

http://
www.tokyo-midtown.com/jp/
xmas/2011/illumination/
stlgarden2.html






其實佢係咪好似我地沙田果個咁gar....?沙田果個要消費$500 先有得睇~~ Lee 個唔洗$$$ 




靚就靚~~ 但真係好L凍!!!




















成個show 只係 5mins 都到~~~ 之後就等一兩分鐘就重覆gar la~~~



最後會變成紅色~~~ 播sponsor~~~ 

其實佢 11月中至尾 同12 月 的個show 係唔同~~~ 有兩個主題~




我地過番對面既 Midtown shopping mall 度~~ 可以見到成個Starlight garden~~~




Shopping mall 內既 X'mas deco~













仲有棟 聖誕老人 聖誕樹~~~





好多聖誕老人係度gar!!!




出番出去 廣場~~~ 又有聖誕樹~~




閃ar~閃ar~~




Softbank 狗狗好可愛ar~~~~~~~~~~~~~~~



番新宿~~~
我地Dinner 就黎到 Lee 樹~~~~ 牛角~~~~~




佢有放題~~~~~唔洗 HKD 300 有任食~~~




牛舌~~~~~










Lee 個真係有魔法!!!!~~~~加落d 肉度 真係好好味!!~













黎到日本 最驚既係冇 C 柯~~~

狂食Lee 個!!~~~ 佢有d 麻油既source~~~ 好好味~~好香gar!!!! 我地咁大碗 都食左4 round!!



肉 雖然係 主角~~~ 但佢d 蔬菜 都唔輸蝕!!!!!

真係 好甜gar!! D 菜!!!! 變態gar!!




仲有 Lee 個~~~ 係燴蕃薯~~~ 佢就加左d 蜜糖~~~ 又脆脆地~~~ 又好香 蕃薯味~~~



之後一人一個甜品~~~~~~ 唔洗講!!~又係超好味的說~~~



我地食到10 pm~~~ 要番去laa~




番到 酒店樓下~~~~ 買左 哈緊大屎既 Crepe Glace~~~ 唔錯~~~ 但冇特別~~~ 都係尋晚果個正d!
















今日戰績 show hand~~~~~~ 唔係好多jie~~~~kakkaka~~~



HKD 8 既梅~~~~~ 80yen jar!



HKD 16 一個既可愛 食飯良伴~~~~




One Piece 零食~~~~~




Lee 個係 超正既 Oreo 零食~~~~~ 佢真係超好味的說!!!!!!

Citysuper 有得買佢 d friend~~ 不過冇 白告古力味~~~~~




wah~~Lee 個勁強!!!~~~ 平時飲既 粟米湯 出既 米餅~~~~~~~ wah!!~ 一口咬~~~ 強烈既粟米味!!!!!正ar!!!!




herb pizza 味~~ 好似係香港見過!!~




係 上野買既 魷魚絲~~~~~~ Lee 包 都係 HKD 50 jar!!! from 北海道gar!!




都係 HKD 50~~~ 魚乾~~~



Lee 個香港有得買~~~ 但要 HKD32~~ Lee 度一包 HKD 25~~~~~ 平d~~~~~~ 一入入左 3 包~~~kekekekke~



Lee 個只係o係萬寧見過一次~~~~ 之後係零食物語 只係見到紅色verion only.....

所以要入多d~~~



Wah.... 媽媽一入....就入左咁多綠茶~~~~佢地將會成為我
早餐既一部分~




我果然 係執 Gip 達人~~~horhorhorhor~~~ 頭先咁多 零食只係 full 左我半 Gip~~~~~ 



係築地買既 果子~~~~~~好得意ar!!! 要羅番香港食~








用完佢真係第二朝 對腳精神晒ar!!!



Lee 個好正!!!~~ 係用黎 貼腳底既~~~kakakka~~~ 好似行石春咁~~~~按摩~~~

沒有留言:

張貼留言